اخبار اقتصاد ایران

فروش فوق‌العاده و پیش فروش خودرو کوییک GXR-L توسط سایپا

بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، این شرکت در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو را در نظر دارد. کوییک GXR-L برای متقاضیان عادی از مازاد ظرفیت طرح حمایت خانواده و جوانان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۳۰۳/۰۵/۱۷ از طریق سایت فروش اینترنتی فعال می شود.

افق میهن فروش خودرو کوییک گروه خودروسازی سایپا GXR-L از چهارشنبه ۱۷ مرداد آغاز می شود.

بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، این شرکت در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو را در نظر دارد. کوییک GXR-L برای متقاضیان عادی از مازاد ظرفیت طرح حمایت از خانواده و جوانان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۳۰۳/۰۵/۱۷ از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com تا ظرفیت فعال پر شده است. آهسته. تدریجی

متقاضیان می توانند به منظور تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از شروع ثبت نام به آدرس مشخص شده مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش تنها از طریق آدرس مذکور امکان پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس ها عواقب آن به عهده متقاضی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا