خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو بمناسبت عید قربان / 90 روزه خودرو تحویل بگیرید


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: فروش ویژه ایران خودرو آغاز شد. این دوره از ثبت نام خودرو برای متقاضیان عادی در ایران خودرو اعمال می شود و با موعد تحویل ۹۰ روزه برای خودروهای تارا (اتوماتیک و دستی) تارا، پژو ۲۰۷، سورن و پژو پارس آغاز می شود. فروش فوق العاده ایران خودرو برای متقاضیان عادی اعمال می شود.

دو گزینه فروش برای ماشین تایر دستی اولویت زمستانی ۱۴۰۲ موجود است. گزینه اول فروش ویژه ۹۰ روزه ایران خودرو با مبلغ قابل ودیعه ۵,۸۷۱,۲۶۴,۰۰۰ ریال است. گزینه دوم پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل است آبان ۱۴۰۳ و مبلغ واریز ۲,۹۳۵,۶۳۲,۰۰۰ ریال می باشد. خودرو تارا اتوماتیک اولویت زمستانی ۱۴۰۲ دو گزینه فروش دارد که گزینه اول فوق العاده ۹۰ روزه با مبلغ ۶,۸۹۳,۰۹۹,۰۰۰ ریال و گزینه دوم پیش فروش با موعد تحویل می باشد. آبان ۱۴۰۳ و مبلغ واریزی ۳,۴۴۶,۵۴۹,۰۰۰ ریال می باشد.

ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۳

بر این اساس در اطلاعیه این شرکت، سامانه یکپارچه ای مطابق جدول زیر ایجاد شده است که شرایط انتخاب و واریز وجوه اختیاری صرافی برای متقاضیان اولویت بهار ۱۴۰۳ را مشخص می کند. متقاضیان این طرح می توانند در مدت ۱۰ روز برای واریز وجه به صفحه فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

در این طرح فروش، خریداران گروه پارس با اولویت بهار ۱۴۰۳ می توانند از بین طرح های پیش فروش Tara Desti V1 P با پیش پرداخت ۲,۹۳۵,۶۳۲,۰۰۰ ریال، بنزین سورن پلاس با پیش پرداخت ۲,۳۲۵,۴۲۹,۰۰۰ ریال و پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای دستی یکی را انتخاب کنند. پرداخت ۲,۵۲۴ ۴۵۰,۰۰۰ ریال. تحویل خودرو آذر ۱۴۰۳ اعلام شد.

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیانی که در سال گذشته با عضویت در سامانه یکپارچه خودرو، مراحل ثبت نام ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام و از طریق پیامک توسط این شرکت ارسال شده است، می توانند در سایت شرکت در پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کنند. تاریخ تحویل اکتبر ۱۴۰۲. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره ذکر شده ارسال می شود.

فروش عالی از ایران خودرو

مهلت پرداخت ایران خودرو

متقاضیان حداکثر تا ۱۰ روز فرصت دارند تا پرداخت ایران خودرو را تکمیل کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه است

مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها با مراجعه به صفحه فروش آنلاین یعنی آدرس تکمیل می شود. متقاضیان باید با استفاده از لینک ذکر شده، پیش پرداخت خودرو را انجام دهند. همانطور که گفته شد موجودی خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا