فروش و بازاریابی؛ وجه تمایز “غانیزان”/ تولید روزانه ۴۲۰ تن شیر توسط مانیزان
در مراسم معارفه مانیزان آمده است:
مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی بهار دالاهو گفت: از اولین روز فعالیت مانیزان، «تمایز» پایه و اساس فروش و بازاریابی ما بوده است. برای متفاوت بودن و تولید با ظرفیت بالا به ماشین آلات مدرن و بسته بندی های متنوع نیاز داریم.
گزارش کردن افق میهنامیرحسین صفری مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی بهار دالاهو درباره این شرکت گفت: از روز اول فعالیت مانیزان اساس فروش و بازاریابی ما «تمایز» بوده است. برای متفاوت بودن و تولید با ظرفیت بالا به ماشین آلات مدرن و بسته بندی های متنوع نیاز داریم. ما خطوط تولید زیادی در مانیزان داریم. از آنجایی که ما در بازار صادرات هستیم، سرعت به روز رسانی محصولات ما باید سریعتر باشد.
وی تصریح کرد: دومین مزیت مانیزان این است که ما همیشه فراملی اندیشیده ایم و در عین حال همکاران ما همیشه نگاه ویژه ای به توسعه، مسائل آینده و شرکت کلان دارند.
صفری گفت: قرار گرفتن مانیزان بین دو پایتخت بزرگ از دیگر مزیت های این شرکت است. ما با تهران ۵۰۰ کیلومتر و تا آداد ۳۲۰ کیلومتر فاصله داریم، بنابراین در یک نقطه استراتژیک قرار داریم. یکی دیگر از عواملی که به رشد مانیزان کمک کرده است، چابکی و تصمیم گیری سریع این شرکت است.
مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی بهار دالاهو خاطرنشان کرد: ظرفیت این شرکت ۴۲۰ تن شیر مصرفی در روز است که با توجه به بسته بندی و تنوع محصول فرآوری می شود. مانیزان ۳۵۰ کارمند رسمی و ۵۰ پیمانکار دارد.
وی در خصوص ناوگان حمل و نقل مانیزان گفت: یکی از نقاط قوت مانیزان ناوگان حمل و نقل آن است. از آنجایی که ما محصولات تازه و فوق تازه تولید می کنیم و باید به موقع به نقاط توزیع برسند، برای صادرات نیز باید به موقع برسند. ۱۰۰ کامیون و ماشین آلات سنگین برای تحویل مواد اولیه و محصولات نزدیک به مرز جزء لجستیک مانیزان است.