بانک و بیمه

فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط بانک سپه در روبیکا

به گزارش افق میهن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این بانک در راستای خدمات رسانی مطلوب و تسهیل در روند فروش ارز اربعین بر اساس ابلاغیه و مقررات بانک مرکزی مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراقی زائران حسینی علاوه بر فروش ارز اربعین به صورت حضوری از طریق سامانه پیام رسان روبیکا این خدمات را از تاریخ هفتم ارائه خواهند کرد. مرداد تا سوم شهریور ماه سال جاری سرویس دهی ۲۴ ساعته خواهد بود.

با نصب جدیدترین نسخه روبیکا، زائران اربعین حسینی می توانند برای دریافت پول زائر از طریق صفحه رسمی اربعین در این ابر اپلیکیشن ثبت نام کنند.

درخواست فروش ارز به افراد بالای ۱۸ سال با بررسی تطابق شماره تلفن همراه و اطلاعات هویتی متقاضی انجام می شود. افراد بین ۵ تا ۱۸ سال می توانند با استفاده از شماره تلفن همراه والدین یا اعضای خانواده خود ارزهای خارجی خریداری کنند. علاوه بر این، جمع آوری اطلاعات در سیستم سنا هنگام فروش آنلاین خودکار است.

لازم به ذکر است که تا روز یکشنبه ۱۶، ۱۸۹ شعبه منتخب بانک سپه در سراسر کشور خدمات فروش ارز اربعین را به صورت حضوری ارائه می کنند. مرداد تا روز شنبه ۳ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ الی ۶:۳۰ ۳۰ بعد از ظهر: ۱۲:۰۰ صبح تا ۶:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ صبح تا ۶:۰۰ صبح تا ۶:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر. ۳۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا