بانک و بیمه

فروش ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا در مرکز مبادله

به گزارش افق میهن، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران گفت: در ۱۵ حراج سکه طلا که توسط مرکز مبادلات انجام شد، در مجموع ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه سکه طلا به متقاضیان حراج اختصاص یافت که یک چهارم سکه ها ۱۵۸ قطعه را شامل می شود. ۱۸۲۸ قطعه، ۴۳۱۹۲ نیم سکه و ۷۶۶۶۹ سکه تمام سکه.

این مسئول در ادامه توضیح داد: پانزدهمین حراج سکه طلا دوشنبه گذشته هجدهم برگزار شد. تیر در ماه ۱۴۰۳ اتفاق افتاد و از مجموع ۳۲ هزار و ۱۵۰ قطعه سکه ثبت شده، ۳ هزار و ۷۷ قطعه با میانگین قیمت ۳۸ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت.

وی در خصوص زمان بندی تحویل پانزدهمین حراج مرکز مبادلات گفت: زمان تحویل سکه طلا بدون هزینه نگهداری از ۹ تیرماه آغاز و تا ۱۵ تیرماه به پایان می رسد. مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ در این مدت شعب بانک فقط هزینه تحویل را دریافت می کنند. هزینه ارسال برای هر سکه تمام مدت ۳۰۰۰۰ تومان می باشد. افراد ۷ تا ۱۴ سال مرداد برای دریافت سکه در هر ماه باید علاوه بر هزینه ارسال، هزینه ذخیره سازی را نیز پرداخت کنند. هزینه نگهداری سکه طلا روزانه ۵۰۰۰۰ تومان به ازای هر قطعه سکه و به شعبه بانک واریز می شود. تعطیلات نیز شامل این هزینه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا