ترندهای روز

فریدون آسرایی یار قدیمی‌اش را به ایران می‌آورد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

نامزد مطرح کشورمان قصد دارد دوست قدیمی خود در ونکوور کانادا را به ایران بیاورد.

فریدون آسرایی دوست قدیمی خود را به ایران می آورد
فریدون آسرایی دوست قدیمی خود را به ایران می آورد

فریدون آسرایی خواننده محبوب پاپ امروز در صفحه اجتماعی خود عکسی از خودروی کادیلاک خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت که پس از دو سال دوری از کانادا دوباره به هم پیوستند.

آسرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک درباره این خودروی کلاسیک و زیبا گفت: این کادیلاک الدورادو کروک مدل ۱۹۷۳ (۱۳۵۲) است که در سال ۱۹۹۳ (۱۳۷۲) خریدم و همچنان خودروی مورد علاقه من است و هر وقت به کانادا برمی گردم، دوست من است است

وی افزود: تمامی قطعات این کادیلاک اصل و سالم است. حدود ۲۲ سالی که به ایران برگشتم بیشتر اوقات در پارکینگ خانه من در کانادا بوده و بسیار کم استفاده شده و به همین دلیل بسیار سالم و تمیز باقی مانده است. من این ماشین را بیشتر به دلیل علاقه و سوغاتی از گذشته نگه داشته ام. این خودرو به خاطر فیلم کادیلاک صورتی با بازی کلینت ایستوود به شهرت رسیده و بسیار معروف شد.

خواننده ماترا غریبه که این روزها در ونکوور کانادا به سر می برد، در پایان گفت: خیلی دلم می خواهد این ماشین و دوست قدیمی ام را به ایران بیاورم، اما نمی دانم ممکن است یا نه، اما من واقعاً دوست دارم وقتی در ایران هستم کادیلاکم را همراه خودم داشته باشم.” .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا