اخبار اقتصاد ایران

فعالان اقتصادی ابزار رسیدن به مطامع پدرخوانده‌ها نیستند | سرمایه‌گذاران شناسنامه‌دار رشت را به حاشیه رانده‌اند

مصطفی بلورچی در همایش سالانه سرمایه گذاران صنعت ساختمان;

بلورچی با اشاره به اینکه برخی از سیاسیون استان با سوء مدیریت و عملکرد ضعیف خود سرمایه گذاران ثبت نامی رشت را به حاشیه رانده اند، تصریح کرد: من به عنوان فردی که از اوایل دهه ۹۰ وارد این عرصه شدم منتقد جدی این انفعال و رکود هستم.

ایران تحلیل مصطفی بیلورچی در همایش سالانه سرمایه گذاران صنعت ساختمان با بیان اینکه بخش بزرگی از اقتصاد رشت متکی به صنعت ساختمان است، اظهار کرد: متاسفانه سرمایه گذاران مسکن و ساختمان همواره با بی توجهی مسئولان کشوری و محلی مواجه بوده اند. .

این فعال اقتصادی با تاکید بر تقویت این صنعت گفت: اگر فعالان صنعت ساختمان از بین خود نماینده ای داشتند که بتواند از حقوق آنها دفاع کند، پدرخوانده های سیاسی گیلان همچنان می توانستند از شما که شناسنامه این استان هستید استفاده کنند. ابزاری برای پیشبرد منافع شخصی آنها استفاده کنید؟

بلورچی با اشاره به برخی فعالیت های سال های گذشته خاطرنشان کرد: اولین جلسه ما در دوره شهرداری دکتر صبح قدم برگزار شد و از آن زمان تا به امروز نتوانستیم به یک گفتمان برسیم، گفتمانی که بتواند منافع مردم را تامین کند. شهر.

به گفته این فعال اقتصادی، هر چقدر خود را غیرسیاسی می دانستیم و در عرصه سیاست منفعلانه عمل می کردیم، در دنیا صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران بیشترین فعالیت را در عرصه سیاست داشته اند چرا که نگاهی به تاریخ تمدن بشری به ما نشان می دهد که اقتصاد و سیاست بیشترین ارتباط را دارند. است.

بلورچی با اشاره به اینکه برخی از سیاسیون استان با سوء مدیریت و عملکرد ضعیف خود سرمایه گذاران ثبت نامی رشت را به حاشیه رانده اند، تصریح کرد: من به عنوان فردی که از اوایل دهه ۹۰ وارد این عرصه شدم، منتقد جدی این انفعال و رکود هستم، چرا که آقایان این کار را انجام می دهند. در تدوین برنامه های عملیاتی و استراتژی های توسعه، هیچ نقشی برای صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران صنعت ساختمان در نظر نگیرد. حتی نقش حداقلی را به عنوان کمیته مشورتی قبول نکردند!

این فعال اقتصادی با اشاره به برگزاری این نشست گفت: امیدوارم جلسه امروز آغاز فصل جدیدی برای توسعه شهرمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا