اخبار اقتصاد ایران

فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات :: ایران تحلیل

بسته ۲۰ گیگابایتی اینترنت رایگان هدیه وزارت ارتباطات همزمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای استفاده در بسترهای منتخب داخلی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفت.

به گزارش ایران تحلیل، در پی اعلام اختصاص بسته اینترنت رایگان با حجم ۲۰ گیگابایت از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشترکین تمامی اپراتورها، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران فعال سازی این بسته را برای خود فعال کرد. مشترکین

این بسته اینترنت رایگان با حجم ۲۰ گیگابایت برای استفاده مشترکین در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و استفاده در بسترهای منتخب داخلی اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اپلیکیشن های لنز، ایتا، روبیکا، در نظر گرفته شده است. تلبیون، ورستی، سروش، گپ، IGAP و بله در نظر گرفته شده و ظرف مدت یک ماه از شروع فعال سازی قابل استفاده می باشد.

مشترکین ایرانسل می توانند این بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی را با شماره گیری کد دستوری ۵*۱*# فعال و در اپلیکیشن های اعلام شده از آن استفاده کنند. این بسته پس از دریافت پیامک تایید فعال سازی بسته برای هر مشترک تنها یک بار قابل استفاده است.

پس از فعال سازی این بسته، در صورت اشتراک گذاری اپلیکیشن های فوق، حجم بسته ویژه انتخابات مصرف می شود و در صورت استفاده از سایر بسترها و سایت ها، حجم بسته اشتراکی قبلی مصرف می شود.

جزییات میزان باقی مانده از حجم این بسته در ابر اپلیکیشن ایرانسلمن قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا