اخبار اقتصاد ایران

فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده/ امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون ۴ هزار جایگاه وارد مدار شده اند و تلاش می کنیم تا چند ساعت آینده شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند با سوخت خود سوخت گیری کنند.

ایران تحلیل جلیل سالاری در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به وضعیت جایگاه های سوخت اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته ۴ هزار جایگاه فعال شده و ۱۲۰ جایگاه باقی مانده که در مناطق بین استانی و این جایگاه است. امشب هم فعال میشه

وی افزود: از طرف همکارانم بابت ایجاد این مزاحمت عذرخواهی می کنم و امیدوارم با تلاشی که تا صبح فردا انجام می شود، مسیر کارت سوخت را نیز فراهم کنیم و مردم بتوانند از سهمیه سوخت گیری کنند. مسیر

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ادامه داد: با توجه به تجربیات همکاران، نیروهای فنی و مهندسی را در تمامی مناطق فعال کرده ایم و از ظرفیت تمامی ادارات استفاده کرده ایم تا بتوانیم این چالش را برطرف کنیم و مردم می توانند طبق روال کار کنند.” به طور معمول تا چند ساعت آینده از طریق کارت سوخت سوخت گیری کنید.

به گفته سالاری، این کار به صورت پایلوت در دو جایگاه در تهران انجام شد و امروز مردم سوخت گیری را رصد کردند و با سامانه ارتباط برقرار کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا