اخبار اقتصاد ایران

فقط با ۱۰ میلیون تومان در حساب خود وام بگیرید

بانک ملی یکی از شعب ایران است که تعداد زیادی از مردم در آن حساب بانکی دارند. بانک ملی یک سری وام برای افراد تعریف کرده است که توجه اکثر مردم را به خود جلب کرده است. بانک ملی یکی از شعبی است که مردم برای گرفتن وام به آن فکر می کنند.

جزئیات طرح مهربانی بانک ملی

متقاضی برای دریافت این وام ابتدا باید در بانک ملی یک حساب وام افتتاح کند. سپس با واریز مبلغی در این حساب میانگین حساب بانکی مورد نظر را ایجاد می کند که باید حداقل ۱ تا ۱۲ ماهه باشد. مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند برداشت کند یا به مبلغ سپرده اضافه کند.

همچنین وام گیرنده باید با ارائه ضامن معتبر و رسمی، اطمینان لازم را در خصوص توانایی پرداخت اقساط به بانک بدهد. همچنین نسبت افزایش مبلغ وام به مبلغ سپرده ۳۷۰ درصد است. یعنی اگر فردی ۱۰ میلیون تومان به حساب خود واریز کند، می تواند ۳۷ میلیون تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت کند./تجارت نیوز

بانک ملی

مزایای طرح مهربانی ملی (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی)

وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون مراحل اداری طولانی به شما پرداخت می شود.

تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام بگیرید و نیازهای ضروری خود را برطرف کنید.

فقط با یک ضامن و با کارمزد ۲-۴ درصد می توانید وام بگیرید.

شما می توانید با توجه به نیاز و شرایط خود دوره بازپرداخت وام را انتخاب کنید.

بدون ارائه چک و سفته و گواهی کسر حقوق.

تنها امکان انتقال بخشی یا تمام امتیازات به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.

محاسبه امتیاز وام بر اساس میانگین عملکرد روزانه حساب است.

کلیه اشخاص حقوقی (شرکت ها/سازمان ها و …) می توانند با معرفی کارکنان خود نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه ریالی پس انداز و واریز امتیاز کسب شده به آنها اقدام نموده و با کسب امتیاز لازم شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.

افتتاح حساب آفلاین در سامانه بام.

شرایط دریافت وام از بانک ملی:

داشتن حساب قرض الحسنه در بانک ملی ایران

یک ضامن معتبر ارائه دهید

داشتن تجربه و عملکرد خوب در بانک

عدم استفاده از تسهیلات قرض الحسنه در سایر بانک ها در ۶۰ روز گذشته/زرین پال

مراحل افتتاح حساب و درخواست وام در سامانه و اپلیکیشن بام بانک ملی:

برای افتتاح حساب و ثبت درخواست وام مهربانی ابتدا باید در بانک ملی حساب داشته باشید که می توانید برای آن به صورت آنلاین و آفلاین حساب افتتاح کنید. برای این منظور می توانید مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:

۱- ابتدا باید وارد سیستم بام شوید و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

۲- گزینه نوع حساب قرض الحسنه نهال ملی/ طرح مهربانی را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

۳- در مرحله آخر اگر گزینه حساب شما با موفقیت باز شود برای شما ظاهر می شود که نشان دهنده آخرین مرحله شما در سامانه بام برای افتتاح حساب و درخواست ثبت وام می باشد.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در کمترین زمان

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی به افرادی که ۷۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی یک ماهه سپرده گذاری کنند در اسرع وقت اعطا می شود. در پایان این مدت، بانک ملی اصل مبلغ را عودت می دهد و مشتری می تواند برای کاهش مدت بازپرداخت وام، نسبت به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیونی با بازپرداخت شش ماهه اقدام کند.

همچنین بخوانید:

اعلام آمادگی بانک ملی ایران برای وکالت حساب های مشتریان از طریق سامانه فیروزه

در این صورت اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی ۶۰ میلیون تومان در ماه برآورد می شود. بر اساس قانون حاکم بر تسهیلات قرض الحسنه، مبلغ قسط اول شش میلیون تومان خواهد بود و پنج قسط بعدی باید با فاصله زمانی یک ماهه به مبلغ ۶۰ میلیون تومان پرداخت شود. وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی برای چه کسانی مفید است؟/فرارو

وام حسن نیت از بانک ملی

اول از همه باید بدانید که گرفتن این وام در ۴ ساعت واقعا غیر ممکن است. یعنی ۴ ساعتی که مجریان در مورد آن صحبت می کنند، زمانی است که بانک پس از طی تمام مراحل و حسابداری، میانگین حساب و تایید ضامن رسمی، پول را به حساب وام گیرنده واریز می کند. پس هیچکس نباید انتظار داشته باشد که بلافاصله پس از افتتاح حساب، ۳۰۰ میلیون تومان به حساب او واریز شود. زیرا این وام سابقه طولانی دارد و برای دریافت وام باید سرمایه کافی داشته باشید.

این وام سال گذشته با نام نهال ملی معرفی شد اما اکنون به تسهیلات قرض الحسنه مهربانی ملی تغییر نام داده است. در طرح مهربانی بانک ملی متقاضیانی که دارای حساب قرض الحسنه و روتاش در این بانک هستند می توانند برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. اما افرادی که در این بانک حساب قرض الحسنه ندارند ابتدا باید حساب باز کرده و سپس برای دریافت وام اقدام کنند. افتتاح حساب برای این وام هم به صورت حضوری در شعبه و هم به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می شود.

کسانی که قبلا اکانت قرض الحسنه ندارند باید وارد سامانه بام شده و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنند. برای دانلود و نصب سیستم بام باید روی لینک کلیک کرده و اپلیکیشن بام را نصب کنند. پس از نصب سامانه بام، گزینه نوع حساب قرض الحسنه طرح ملی مهربانی را انتخاب کنند. در صورت عدم وجود مشکل در مرحله آخر گزینه اکانت شما با موفقیت باز شد به متقاضی نشان داده می شود.

با این کار درخواست فرد برای افتتاح حساب و درخواست وام در سامانه بام ثبت می شود. در همین درخواست توضیح داده شده است که برای ثبت درخواست وام باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد. یعنی خبری از دریافت وام ۴ ساعته نیست. جمله بعدی تایید کننده این موضوع است، جایی که نوشته شده است پس از انجام مراحل پیش بینی شده در طرح، این تسهیلات ۴ ساعت دیگر به حساب مشتری واریز می شود. اما این روند پیش بینی شده چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانید که تنها کسانی می توانند این وام را از بانک ملی دریافت کنند که مبلغ مشخصی را در بانک سپرده گذاری کنند و منتظر اعلام بانک باشند. ماهیت پرداخت وام قرض الحسنه نیز همین است، زیرا بانک ها برای پرداخت تسهیلات به این سپرده ها وابسته هستند و منابع مورد نیاز برای وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی از محل صندوق های قرض الحسنه تامین می شود.

به همین دلیل تنها کسانی که می توانند این وام را دریافت کنند می توانند با توجه به نیاز خود برای مدت معینی پول خود را در بانک بخوابانند. با این توضیحات میزان وام پرداختی به هر فرد جدا از مدت زمان انتظار بستگی به میزان سپرده در بانک دارد. مدت زمان سپرده گذاری برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی از بانک ملی حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه است. هدف از این وام این است که پول را برای مدت طولانی تری در بانک نگه دارید تا بتوانید بیشتر وام بگیرید.

یعنی هر چه بیشتر بپردازید بیشتر می خورید. برای دریافت این وام، اگر پول و حوصله کمی داشته باشید، هیچ چیز مانع شما نخواهد شد. به عنوان مثال اگر می خواهید ۵۰ میلیون تومان در بانک سپرده گذاری کنید و فقط یک ماه صبر کنید، حداکثر مبلغی که با بازپرداخت ۶ ماهه به دست می آورید حدود ۲۰ میلیون تومان است. اما اگر تحمل و حوصله خود را زیاد کنید و بگذارید این ۵۰ میلیون تومان یک سال در بانک بخوابد، با وام بازپرداخت ۶ ماهه می توانید ۱۸۵ میلیون تومان دریافت کنید.

اما اگر به سقف این وام یعنی ۳۰۰ میلیون تومان نیاز دارید و می خواهید در یک ماه به این عدد برسید باید حداقل ۷۵۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید و به مدت یک ماه آن را به عنوان سپرده در بانک بگذارید. . فقط با این شرایط است که می توانید خیلی سریع وام ۳۰۰ میلیون تومانی از طرح ملی مهربانی دریافت کنید. اگر برای دریافت این وام عجله ندارید و می توانید یک سال صبر کنید، باید ۸۱ میلیون تومان را به مدت ۱۲ ماه در حساب خود نگه دارید.

کسانی که امروز حساب باز می کنند و می خواهند تا ۵ ماه آینده این پول به حسابشان واریز شود باید ۲۳۱ میلیون تومان هم واریز کنند. کسانی که پس از ۵ ماه موفق به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با انتخاب بازپرداخت ۱۲ ماهه می شوند باید برای یک سال ماهانه ۲۷ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان پرداخت کنند. شرایط دریافت وام ملی به گونه ای است که متقاضیان باید فاقد سابقه بدهی به بانک باشند و چک برگشتی نداشته باشند.

باید ضامن رسمی هم داشته باشند. ضامن باید فیش حقوقی معتبر به بانک بدهد و در مواردی که امکان معرفی افراد آزادکار وجود دارد باید دارای پروانه کسب معتبر باشند. همانطور که توضیح داده شد واریز اجباری است و باید حداقل یک ماه سابقه گردش حساب داشته باشد. نکته دیگر در مورد این وام این است که امکان واگذاری امتیاز اشخاص حقیقی به اعضای درجه یک خانواده وجود دارد و همچنین اشخاص حقوقی می توانند امتیاز خود را به کارکنان واگذار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا