ورزشی

فلسطین برای بازی با تیم فوتبال ایران در الجزایر اردو می‌زند

به گزارش سایت Lagazettedufennec، تیم ملی فوتبال فلسطین فردا (سه شنبه) در آستانه جام ملت های آسیا یک اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه در الجزایر برگزار می کند. به دعوت فدراسیون فوتبال الجزایر (FAF) به ریاست ولید سعدی، فلسطین برای حضور در جام ملت های آسیا راهی این کشور می شود تا خود را برای رقابت های آینده آماده کند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال الجزایر آمده است: به پیشنهاد فدراسیون فوتبال الجزایر، تیم ملی فوتبال فلسطین به تمامی امکانات لازم برای حضور در جام ملت های آسیا دسترسی خواهد داشت. فدراسیون فوتبال الجزایر نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا تمامی شرایط و امکانات لازم را برای تیم ملی فلسطین فراهم کند.

مسئولان استان عناب در واقع تمامی امکانات ورزشی این شهر را در اختیار فلسطینی ها قرار می دهند تا این تیم آمادگی لازم را برای حضور در جام ملت های آسیا کسب کند. فلسطین قرار است در این اردو دو یا سه بازی دوستانه از جمله یک بازی با تیم المپیک الجزایر برگزار کند.

فلسطین در گروه C با تیم های امارات، ایران و هنگ کنگ بازی خواهد کرد. گروهی که برای بازیکنان مکرم دباب (سرمربی فلسطینی) سخت به نظر می رسد، اما آنها مصمم هستند هر کاری که ممکن است انجام دهند تا شگفتی ساز شوند.

فلسطین ۲۳ دی او در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا در ورزشگاه شهر الریان به مصاف ایران می رود. دومین بازی فلسطینی ها مقابل امارات برگزار می شود. این دیدار در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره برگزار می شود. در نهایت فلسطین در آخرین دیدار مرحله گروهی در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.

جام ملت های آسیا از پنجشنبه ۲۲ دی با دیدار دو تیم ملی قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل (ورزشگاه فینال جام جهانی ۲۰۲۲) آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران نیز با تیم های ملی فلسطین هنگ همگروه شده است. کنگ و امارات متحده عربی در این رقابت ها حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا