ترندهای روز

فهمیدم زنم درخواست نفقه کرده، او را کشتم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این پرونده از دو سال پیش شروع شد. در روز حادثه همسایه ها با شنیدن مشاجره مرد جوان و همسرش مهنوش از خانه بیرون آمدند و متوجه وضعیت غیرعادی خانه این زوج شدند. وقتی همسایه ها به خانه مهنوش رفتند جسد او را پیدا کردند و به پلیس اطلاع دادند. ماموران دقایقی بعد وارد محل شدند و شوهر این زن به نام مهرداد را دستگیر کردند. مهرداد ۳۵ ساله به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت پشیمان است اما در آن لحظه نتوانسته بود خود را کنترل کند.

با ارجاع پرونده به دادگاه کیفری استان تهران متهم در شعبه ۱۲ محاکمه شد و در جلسه دادگاه ابتدا کیفرخواست متهم قرائت شد و سپس اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند. .

نوبت به مهرداد رصیف که رسید، اتهام قتل را پذیرفت و گفت: ۷ سال زندگی عاشقانه من و مهرنوش به خاطر اعتیادم تباه شد. مهنوش از دست من خیلی ناراحت بود و هر شب با هم دعوا می کردیم. تصمیم به طلاق گرفته بود به همین دلیل به دادگاه رفت و نفقه خواست. مواد مخدر زیاد مصرف می کردم و اصلا کارم دستم نبود تا اینکه روز حادثه متوجه شدم مهنوش درخواست نفقه کرده است. من عصبانی شدم و با هم دعوا کردیم و من او را با چاقو زدم.

متهم گفت: آنقدر عصبانی بودم که حتی یادم نیست چند بار او را زدم و چه کردم. با این حال از کاری که کردم بسیار متاسفم. خیلی دوستش داشتم و طاقت نداشتم از من جدا شود.

پس از پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا