ترندهای روز

فهیمه سریال پایتخت، این روزها سورپرایزمان می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رضا صائمی روزنامه نگار در یادداشتی به تحلیل نقش نسرین نصرتی در سریال «در انتهای شب» پرداخت.

سریال فهیمه پایتخت این روزها ما را غافلگیر کرده است

در این یادداشت آمده است:

گذر از «فهمه» در سریال «پایتخت» به «حکیمه» در سریال «آخر شب» برای نسرین نصرتی آسان نبود……که بتواند ذهنیت مخاطب را از تصویر بگیرد. و شخصیت معمولی «فهیمه» نسبت به او. برای اینکه بتونه نقش “حکیمه” رو جای خودش بذاره و باورپذیر کنه…از یه شخصیت طنز به شخصیتی جدی و صبور و حتی عبوس…البته عبوس بودنش از بد اخلاقی نیست. از اوج تنهایی است

یکی از آن دوستانی که بار غم دوستش را بر کوهی از غمش می اندازد تا او را سبک کند… وقتی با ماهی (هادی زین العابدین) دلش می سوخت و از سرطانش می گفت و مخصوصاً از عمق تنهایی اش. فهیمه را فراموش کردم و حکیمه را دیدم… زنی نیرومند که از زندگی غم انگیز خود آگاه است و سخت با رنج هایش می جنگد.

او تنها بودن را افق میهن کرد و یاد گرفت که چگونه رنج هایش را تحمل کند و از تاریکی نترسد… یاد گرفت فریب ترس هایش را نخورد… ترس، ترس، ترس… مردم اغلب از ترس تنها می مانند. تنها می مانند…از ترس از دست دادن می بازند…از ترس مریض شدن مریض می شوند…از ترس مرگ زندگی نمی کنند…دردی می کشند که نیامده … باید از امکانات بیافریند و وجودهای دردناک از نیستی!….ترس هایی که اغلب واقعی نیستند اما دردی که از آن می کشند واقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا