ترندهای روز

فوت ناگهانی یک دانش‌آموز در حیاط مدرسه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیر آموزش و پرورش مینودشت علت مرگ ناگهانی دانش آموز پایه یازدهم در حین بازی در حیاط مدرسه را تشریح کرد و از رسانه ها و مردم خواست از انتشار اخبار غیر موثق خودداری کنند.

مرگ ناگهانی دانش آموز در حیاط مدرسه

سید محمد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت صبح پنجشنبه ۱۲ مهر وی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص این حادثه گفت: با کمال تاسف و تاسف روز چهارشنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۳ حوالی ساعت ۱۱ و در زمان تفریح ​​در یکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان حادثه تلخی رخ داد. دو دانش آموز کلاس یازدهم در محوطه مدرسه تعقیب هم می کردند و به طرز ناباورانه ای دانش آموز عزیزمان به نام آقای امیر نیک گفتار در حیاط مدرسه مجروح شد.

حسینی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل به سرعت در محل حاضر شدند، اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت، این دانش آموز که ایست قلبی و حاد تشخیص داده شد. مشکلات تنفسی با آمبولانس به اورژانس منتقل شد. بود با وجود تلاش زیاد تیم پزشکی متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیر آموزش و پرورش مینودشت افزود: این حادثه دلخراش نه تنها خانواده دانش آموزان، بلکه کل جامعه فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: ما به عنوان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان از این اتفاق به شدت سوخته و در این لحظات سخت با خانواده های داغدار نیک گفتار ابراز همدردی می کنیم.

حسینی با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف عمیق از این حادثه ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموز و همکلاسی های وی گفت: به خانواده های آسیب دیده این اطمینان را می دهیم که به طور جدی این موضوع و تمامی جزئیات این حادثه را بررسی خواهیم کرد. پس از اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی به اطلاع مردم می رسانیم.

وی با اشاره به صدور دستورات لازم برای پیگیری سریع این موضوع و بررسی دقیق همه جوانب آن گفت: کمیته ویژه ای با همکاری دستگاه های ذیربط برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

حسینی با تاکید بر پیگیری اخبار این حادثه تلخ از سوی مسئولان رسمی آموزش و پرورش گفت: در این شرایط حساس از همه رسانه ها و مردم محترم تقاضا داریم از انتشار گزارش های غیرمستند خودداری کنند زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی و فرهنگی هستیم. متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده های داغدیده هستیم و از همه شهروندان، همکاران و دانش آموزان می خواهیم که در این شرایط سخت به یکدیگر کمک کنند.

این مسئول همچنین اعلام کرد: برنامه های مشاوره و حمایتی برای دانش آموزان و معلمان این مدرسه در نظر گرفته شده است تا در این دوران سخت به یکدیگر کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا