خودرو

​فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد


آنچه دیگران می خوانند:

چیزی را گزارش کنید بهمن اخبار طبق سیاست فعلی بهمن طرح فروش کامیون دیزل، ۶ تن، ۱۲ درب بهمن در ماه جاری اجرا می شود و خریداران می توانند با استفاده از پیش پرداخت نقدی محصولات این طرح را خریداری کنند.

طرح فروش اقساطی نیرو از چه زمانی شروع می شود؟

طبق این برنامه فروش از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه سوم بهمن تا شنبه ۲۱ ساعت ۱۶ بهمن راه اندازی خواهد شد و متقاضیان می توانند با آژانس های ذکر شده در وب سایت رسمی گروه تماس بگیرند بهمن مراحل خرید را ادامه دهید.

موعد تحویل خودروهای این طرح به کاربر هفته سوم می باشد اسفند می شود ۱۴۰۲ و محصولاتی که یک سال بیمه بدنه با پرداخت شش و دوازده ماه دارند. کاربری های موجود در این طرح چوبی، فلزی، سقف فلزی و تیرک های فلزی می باشد اما طبق قوانین این طرح فروش امکان تغییر کاربری وجود ندارد.

چه روش هایی برای فروش اقساطی وجود دارد؟

تمامی محصولات ارائه شده در این طرح به صورت اقساط سه، شش و دوازده ماهه قابل پرداخت بوده و تنها شصت درصد مبلغ محصول به عنوان پیش پرداخت واریز می گردد.

بر این اساس پیش پرداخت خرید اقساطی کامیون فروس ۶ تن (کابین خواب بدون کاربر) تقریباً یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان و پیش پرداخت کامیون فورس ۶ تن کابین خواب تقریباً یک میلیارد است. ۲۶ میلیون تومان یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان و در نهایت قدرت پیش پرداخت ۱۲ تنی نیز حدود یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان اعلام شده است.

جزئیات نرخ این طرح فروش مطابق جدول زیر می باشد.

چک های پرداختی برای پرداخت اقساطی چه شرایطی دارد؟

متقاضی موظف است از چک های سامانه صیاد استفاده و طبق قانون برای صدور این نوع چک ها اقدامات لازم را انجام دهد و ثبت نام وی در سامانه صیاد پررنگ می باشد. ممنوعیت صدور چک جدید برای دارندگان چک بلامحل و عدم ثبت نام در سامانه صیاد نیز از دیگر نکاتی است که در این بخشنامه به آن اشاره شده است. علاوه بر این، متقاضیان نباید هیچ گونه چک یا چک تحویل نشده را به شرکت بازگردانند بهمن من دیزل دارم

وضعیت مدارک این خودروها چگونه است؟

اسناد و شناسنامه وسایل نقلیه منتقل شده به نام خریدار و در رهن شرکت بهمن موتور دیزلی بوده و هزینه رهن خودرو پس از پایان پرداخت کلیه فاینانس خودرو به عهده متقاضیان می باشد و هریدار موظف است تا پایان پرداخت اقساط با هزینه شخصی خود بیمه نامه بدنه اضافی تهیه نماید. ارگان به نفع شرکت بوده و هرگونه عواقب ناشی از عدم صدور بیمه نامه به عهده خریدار می باشد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

فورس ۱۲ تن چه ویژگی هایی دارد؟

کامیون فورس F210 با موتور ۴۵۰۰ سی سی کامینز یک وسیله نقلیه تجاری ایمن، مدرن و راحت است.

فورس ۱۲ تن به دلیل استفاده از فناوری های روز خودرویی قابل اعتماد خواهد بود. به عنوان مثال ترمز به عنوان ابزار اصلی ایمنی در فورس ۱۲ تن از پیشرفته ترین روش ها استفاده می کند و نسبت به سایر رقبای داخلی برتری دارد. ترمزهای دیسکی این خودروی تجاری با استفاده از سیستم های کنترل الکتریکی EBS و سیستم ترمز ضد قفل ASR همراه با سیستم ترمز هوشمند اضطراری AEBS و سیستم ترمز اضطراری AEBS کیفیت عملکرد ترمز را به میزان قابل توجهی در مقایسه با محصولات مشابه در بازار ایران بهبود بخشیده است. سیستم کنترل پایداری ESC

Commercial F210 یک وسیله نقلیه تجاری مدرن است زیرا از فناوری های مدرن برای راحتی راننده استفاده می کند. آمپلی فایر TFT جلو، صندلی پنوماتیکی قابل تنظیم در ۶ جهت و کابین بزرگ و ارگونومیک، نیروی ۱۲ تنی آن را در رده خودروهای تجاری قرار داده است.

Force 12 ton را باید خودرویی راحت در نظر گرفت زیرا با طراحی چند رسانه ای به روز، آینه های برقی گرم شونده و تهویه مطبوع، محیط کاری با کیفیتی را برای رانندگان تجاری ایجاد می کند.

همچنین برخی از امکانات مانند جک برقی، کلید قطع باتری، تنظیم گاز در محل و تخلیه سوخت این محصول را به یک محصول رده بالا تبدیل کرده است.

ویژگی های Force 6 Tone بهمن دیزل چیست؟

بهمن    دیزل 2

Force 6T دارای یک موتور چهار سیلندر خطی با سوپاپ بالا و تزریق مستقیم CUMMINS است. این کامیون دارای گیربکس ۶ سرعته دستی است. در مورد فن آوری ترمز، این کامیون از ترمزهای پنوماتیک فنجانی جلو و عقب استفاده می کند. اما با اضافه شدن فناوری کنترل کننده تعادل الکترونیکی، این کامیون حتی در محیط های لغزنده نیز عملکرد خوبی دارد.

کابین مدرن فورس ۶ تنی از دیگر ویژگی های مثبت این کامیون است که آن را از رقبای خود در کشور متمایز می کند. تجهیز Force به چند رسانه ای (رادیو، روتر، بلوتوث، USB، SD) و قرار دادن کنترلر مالتی مدیا بر روی فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.

علاوه بر چند رسانه ای، کامیون ۶ تنی Force نیز وجود دارد بهمن دیزل به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت مطلوبی را برای راننده فراهم کند. از این رو صندلی های این کامیون به گونه ای طراحی شده اند که به تخت تبدیل شده و مکان مناسبی برای استراحت در اختیار کاربر قرار می دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا