خودرو

فورس3.8 گزینه مطلوب پخش مویرگی است


آنچه دیگران می خوانند:

گروه بهمن در این رویداد این شرکت آخرین محصول تجاری خود را با نام F38 معرفی کرد. این خودرو از خانواده فورس است که می تواند خود را تحمل کند و بار ۳.۸ تنی را حمل کند و مزیت های این محصول توسط مدیران پخش تشخیص داده شده است.

فضای بار کافی، قابلیت حمل حدود ۲.۵ تن بار، تجهیزات ایمنی و راحتی برای راننده، صندلی قابل تنظیم، سیستم چند رسانه ای و تهویه به گفته کارشناسان تنها بخشی از مزیت های رقابتی این محصول است. بهمن دیزل در حاشیه این نمایشگاه تاکید کرد: فضای بارگیری این محصول به صورت یک تکه و بدون حواس پرتی طراحی شده و برداشتن دماغه نیز حجم بیشتری را به بار اختصاص داده است. بنابراین این خودرو از نظر ظرفیت حمل، حجم بار و راحتی راننده نسبت به رقبای خود برتری دارد.

این محصول با توجه به سوخت بنزین و ظرفیت بارگیری ۲.۵ تنی برای بسیاری از شبکه های توزیع شهری مقرون به صرفه است.

یکی دیگر از خبرهای جالب این رویداد، تعهد گروه است بهمن این شامل توسعه برنامه های فروش اعتباری بود. مدیران این شرکت در سمیناری که به تشریح برنامه های خود پرداختند تایید کردند که این شرکت برنامه های فروش اعتباری خود را توسعه خواهد داد.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، قیمت این خودرو رقابتی خواهد بود. اگرچه مدیران این شرکت هنوز در مورد قیمت این محصول اظهار نظر رسمی نکرده اند اما در صورت صحت این خبر بازار از این محصول استقبال خواهد کرد.

گروه بهمن علاوه بر فورس F38، کامیون‌های یخچال‌دار Inroads، Empower BD300 و Force 6 و ۱۲ تن حضور داشتند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا