فرهنگ و هنر

فوری؛ ۵۵ هزار سهامدار در سجام ثبت‌نام کردند

سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در اولین ماه تابستان امسال بیش از ۵۵ هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.


افق میهن –

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در تیر در این ماه ۵۵ هزار و ۲۰۷ سهامدار در سامانه «سجام» ثبت نام کرده اند و همزمان ۴۷ هزار و ۴۵ سهامدار نیز در این سامانه احراز هویت شده اند.

جزئیات این اطلاعات آماری نشان می دهد که امسال تعداد ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» در فروردین ۱۰۲۵۰۲ نفر در ماه اردیبهشت ۹۶۵۱۹ نفر در ماه خرداد ۶۱ هزار و ۵۲۷ نفر در ماه و تعداد احراز هویت در این سامانه فروردین ۹۷ هزار و ۲۴۵ نفر در ماه، اردیبهشت ۹۲۳۱۹ نفر در ماه خرداد ۵۸۷۸۱ نفر در ماه وجود دارد.

ثبت نام ۴۶ میلیون و ۲۷۵ هزار سهامدار در سجام

بر اساس این گزارش، اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان نشان می دهد که از ابتدای ثبت نام و احراز هویت تا پایان تیر در ماه ۱۴۰۳ تعداد ۴۶ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۱۵۵ ثبت نام و ۳۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۴۸ احراز هویت در سامانه سجام با واریز مرکزی انجام شد.

۵ استان پیشرو در ثبت نام

همچنین تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه «سجام» در اولین ماه تابستان ۱۴۰۳ به تفکیک هر استان نشان می دهد که ۵ استان «تهران با ۱۶ هزار و ۵۲۴ نفر، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۵۴۸ نفر، اصفهان با ۳ هزار و ۴۸۷ نفر، خوزستان با ۲۸۰۵ مورد و البرز با ۲۶۴۵ مورد در صدر بیشترین موارد ثبت شده در کل ایران قرار دارند.

۵ استان با کمترین ثبت نام

از سوی دیگر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مدت فوق، ۵ استان «ایلام با ۱۷۸، کهگیلویه و بویراحمد با ۲۰۳، خراسان جنوبی با ۲۴۹، خراسان شمالی با ۲۶۶ و زنجان». با ۳۱۳ مورد » در انتهای لیست کمترین ثبت نام در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارد.



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا