اخبار اقتصاد ایران

فوری ؛ صاحبان کسب و کار این خبر برای شماست

صاحبان مشاغل با دستگاه های کارتخوان و حساب های متصل به دستگاه های کارتخوان بانک تعاون می توانند در طرح «ترمینال طلایی» این مجموعه نسبت به دریافت وام ۶ میلیارد تومانی اقدام کنند.

به گزارش کمپرس به نقل از رده بندی، صاحبان مشاغلی که تمایل به دریافت وام ۶ میلیاردی از بانک توسعه تعاون دارند، باید از اعتبار شغلی مورد نیاز بانک برخوردار باشند. همچنین این افراد برای دریافت وام باید جواز کسب را به بانک ارائه کنند.

همچنین صاحبان مشاغلی که تمایل به دریافت وام دارند و فقط می توانند ضامن رسمی ارائه کنند باید بدانند سقف وام به ۲ میلیارد تومان کاهش می یابد. سود این وام ۲۳ درصد و مدت پرداخت آن ۱۲ ماه می باشد. لازم به ذکر است که صاحبان مشاغل واجد شرایط برای دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. ضمناً داشتن حداقل سه ماه سپرده الزامی است.

نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی یکی از شرایط دریافت این وام است.

با احتساب مبلغ وام ۶ میلیاردی، سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، مبلغ هر قسط به ۵۶۴ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۹۲۸ تومان می رسد. سود کل این تسهیلات قرض الحسنه به ۷۷۳ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۱۳۶ تومان می رسد. مبلغ وام و سود ۶ میلیارد و ۷۷۳ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۳۶ تومان خواهد بود.

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون چیست؟

بانک توسعه تعاون به منظور تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی به سرمایه گذاری در قالب تعاونی و نوآوری و نوآوری در زمینه نهادسازی، بکارگیری و استفاده از تسهیلات عملیات بانکی در جهت ارتقای ظرفیت بخش تعاون و… فعالیت خود را آغاز کرد. و در حال حاضر خدمات بانکی ارائه سپرده، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا