فرهنگ و هنر

فوری / تکلیف سهام عدالت روشن شد/ثبت نام جدیدی در راه است؟

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث باقی مانده سهام عدالت در حال حاضر ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.


ایران تحلیلی –

مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث باقیمانده سهام عدالت در حال حاضر ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

وی در خصوص آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به بازماندگان می گوید: در خصوص اعطای سهام عدالت و آخرین جزئیات آن به اظهارات وزیر امور اقتصادی مبنی بر ارائه پیشنهاد اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید اشاره می کنیم. به هیأت دولت ارسال و در صورت تصویب تدابیری اتخاذ خواهد شد. .

در ادامه دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تصریح کرد: با توجه به نکات مطرح شده دریافت هر گونه خدمتی در خصوص سهام عدالت کاملا غیرقانونی است و ثبت نامی ندارد. برای اعطای سهام عدالت به ذینفعان جدید در حال حاضر. و امیدواریم مردم به این نکات توجه کافی داشته باشند تا فریب نخورند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر برنامه ای برای اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید وجود داشته باشد، قطعا وزیر اقتصاد و مسئولان مربوطه اقدامات و اقدامات لازم را اعلام خواهند کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا