فرهنگ و هنر

فوری / ثبت نام جدید سهام عدالت آغاز شد

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت به بازماندگان قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می رسد، گفت: در صورتی که فردی مشمول سهام عدالت بازماندگان نباشد می تواند اعتراض خود را ارائه کند. به وزارت رفاه


ایران تحلیلی –

ابراهیم بازیان درباره موضوع پیامک های انبوه برای ثبت نام سهام عدالت بازماندگان گفت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بارها گفته شده ثبت سهام عدالت بازماندگان فقط شامل ۵ میلیون نفر از افراد تحت پوشش امداد و بهزیستی است. کمیته و تعدادی از داوطلبان. اساسا تشخیص اینکه کدام فرد از بازماندگان سهام عدالت خواهد بود با وزارت رفاه است و شرایط را این وزارتخانه تعیین می کند.

وی تاکید کرد: رسیدگی و تشخیص این موضوع بر عهده وزارت رفاه است و در صورتی که فردی مشمول سهام عدالت بازماندگان نباشد می تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه ارائه کند.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه به زودی بسته سبد سهام را برای بازماندگان ارائه خواهیم کرد و هرگونه نقل و انتقال جدید سهام عدالت منوط به دارایی های دولت است، ادامه داد: به نظر می رسد قطار سهام عدالت با این مرحله (ارائه) به ایستگاه رسیده است. ۵ میلیون سهم). عاقبت به خیر می شود به شرطی که سبد پیشنهادی از محل دارایی های دولت تامین شود و بتوانیم این سهام را تحویل دهیم.

بازیان گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده است که هر فردی واجد آن شرایط باشد مشمول دریافت سهام عدالت می شود و در نهایت اگر فردی معتقد است که شرایط دریافت سهام عدالت برای بازماندگان لحاظ شده است می تواند اعتراض خود را ارائه کند. به وزارت رفاه که متولی این موضوع است، منتقل شود.

وی در پاسخ به این سوال که بنابراین واگذاری سهام عدالت با الگوی سال ۸۵ که طیف وسیعی از جامعه برای دریافت سهام دچار مشکل بودند، تکرار نمی شود، تاکید کرد: دولت هیچ تعهدی برای واگذاری سهام به همه مردم ندارد. زیرا واگذاری سهام منوط به وجود آن منابع است، اگر منابع اجازه دهد، سیاست های دولت و در واقع سیاست هیئت حاکمه این بحث را شکل می دهد. تاکید می کنم شرط هرگونه واگذاری دارایی ها و منابع، دولت است و بر اساس آن می توان در این زمینه سیاست گذاری کرد.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا