خودرو

فوری / زمان آزادسازی پول‌های بلوک شده متقاضیان خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای متقاضیان خودروهای برقی وارداتی که در بازه زمانی هفت روزه وارد می شوند، ۶ اسفند ماه اردیبهشت به دومی خرداد از عصر یکشنبه سی ام حساب وکالتی افتتاح کرده بودند و ۱۰۰ میلیون تومان به این حساب واریز کرده بودند. اردیبهشت تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۵ اسفند خرداد در این ماه امکان انتخاب و درخواست خودرو از بین هفت مدل خودروهای برقی وارداتی ارائه شده از طریق سامانه یکپارچه خودروهای برقی وارداتی، بدون شرایط و محدودیت ثبت نام در طرح های فروش خودرو فراهم شد.

وی افزود: در این دور از عرضه خودروهای برقی وارداتی، از هفت محصول عرضه شده، دو خودرو در مبادی ورودی قیمت ثابت و پنج خودرو نیز قیمت تخمینی در مبادی ورودی داشتند.

رئیس سازمان توسعه تجارت با اعلام روند اولویت بندی ثبت نام کنندگان اعلام کرد: با مشخص شدن اولویت ها، نتایج این دور فروش خودروهای برقی هفته آینده اعلام و در سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی بارگذاری می شود. سپس متقاضیان می توانند از طریق نمایه کاربری خود در صفحه سیستم از نتیجه تخصیص وسیله نقلیه انتخابی مطلع شوند.

وی افزود: با انجام مراحل نوبت دهی، وجوه بلوکه شده مشتریان در حساب های نیابتی آزاد شد و بسیاری از بانک ها نیز از روز دوشنبه ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دادند و به آنها اجازه برداشت دادند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا