اخبار اقتصاد ایران

فوق‌العاده خاص به همه گروه های شغلی پرداخت می‌شود | منابع موردنیاز را پیش‌بینی کردیم

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس گفت: بر اساس مصوبه فوق العاده به همه پرداخت می شود. البته تلاش خواهد شد تا در این زمینه عدالت رعایت شود.

ایران تحلیل، حمیدرضا حاجی بابایی درباره پرداخت فوق العاده فوق العاده گفت: طبق لایحه دولت افزایش حقوق همه کارکنان برای سال آینده به طور متوسط ​​۱۸ درصد پیش بینی شده بود که کمیسیون تلفیق این رقم را افزایش داد. به ۲۰ درصد روش پلکانی اعمال شد و این عدد در سال آینده ۱۲ میلیون در نظر گرفته شد و کف حقوق نیز ۱۰ میلیون تومان پیش بینی شد.

نماینده مردم همدان و فامینین در شورای اسلامی در خصوص مصوبه فوق العاده فوق العاده ادامه داد: به همه طبق مصوبه فوق العاده کمیسیون ویژه حقوق پرداخت می شود. البته ما سعی می کنیم در این زمینه انصاف داشته باشیم زیرا نماینده همه مردم هستیم.

وی روش فوق العاده ویژه را با ذکر مثالی تشریح کرد و گفت: حقوق یک فرد که در سال ۱۴۰۲ حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است، پس از رشد ۲۰ درصدی و دریافت فوق العاده ویژه، بیش از ۴۰ درصد افزایش می یابد. و این روند ادامه خواهد داشت. یافته ها؛ اگرچه فوق العاده ویژه نیز به حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان اضافه می شود، اما درصد کمتر است. بنابراین فوق العاده شامل همه می شود، البته بحث هیات علمی و داوران جداست، اما این موضوع مربوط به کارکنان دولت، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، پرستاران و… است، منابع مورد نیاز برای این اقدام را نیز پیش بینی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا