اخبار بورس

فولاد بورس | چرا فولاد مورد توجه بود؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام، فولاد مبارکه سپاهان با نماد فولاد به عنوان یکی از غول های بورس و شرکت های بزرگ امروز یکشنبه دوازدهم است آذر ۱۴۰۲ در نیمه اول بازار پیشنهادهای خوبی داشت.

فولاد مبارک در نیمه اول بازار سهام امروز در لبه صف خرید قرار دارد و این نماد وجود دارد. میانگین حجم معاملات ماهانه مجردها ۸۴ میلیون سهم در نیمه اول بازار امروز بود حجم معاملات ۲۴۱ میلیون سهم به عنوان یکی از نمادهای حجم مشکوک شناخته شده.

سیل هجوم سهامداران واقعی برای خرید این نماد باعث شد تا در زمان نگارش این مطلب پول واقعی به این نماد سرازیر شود. ۱۸.۲ میلیارد تومان و این نماد به عنوان دومین نماد با بیشترین ورود پول واقعی نامگذاری شد. قدرت خریدار بر فروشنده واقعی ۱.۸۳ است اعلام کرد.

اما سابقه این رنج مثبت در فولاد چیست؟

امروز و در ابتدای بازار اخبار مبهم در بین فعالان بازار و کانال های شبکه های مجازی به گوش می رسد افزایش سرمایه فولاد پیچ ​​خورد. در این پیام آمده بود:

بر اساس برخی شایعات و شنیده های موثق پس از جلسه روز گذشته و تاکید سازمان بورس بر شرکت ها، فولاد مبارکه ترکیبی از افزایش سرمایه، سرمایه گذاری و زمین برای بهبود ساختار سرمایه را در دستور کار خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا