خودرو

فیدلیتی پرستیژ ترکیبی از شگفتی، لوکس و فناوری


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، خودروی فیدلیتی پرستیژ خودرویی لوکس و باکیفیت است که برای افرادی طراحی شده است که به دنبال تجربه رانندگی متفاوت و لوکسی هستند. Fidelity Prestige دارای طراحی شگفت انگیز و خطوط زیبایی است که جلوه ای منحصر به فرد به آن می دهد و می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد. Fidelity Prestige با ویژگی هایی مانند سیستم هوشمند خودرو، فضای داخلی آرام و راحت، سیستم صوتی پیشرفته و امنیت بالا، تجربه رانندگی لذت بخشی را به صاحبان خود ارائه می دهد. خودروی Fidelity Prestige با وجود قیمت بالایی که دارد، نمادی از برتری و استثنایی است که علاقه زیادی به آن و قدردانی در بین مردم برمی انگیزد. در مورد ماشین بیشتر بخوانید. پرستیژ وفاداری پرداخت کرده اند.

طراحی ظاهری

Fidelity Prestige از نظر بصری بسیار متفاوت از نسخه Prime است و چهره جسورتر و جذاب تری دارد. در نمای جلو، چراغ‌های اصلی کشیده‌تر و خشن‌تر طراحی شده‌اند و جلوپنجره نیز عریض‌تر و بزرگ‌تر از قبل است و ظاهری بزرگ‌تر و عضلانی‌تر به این خودرو بخشیده است. ورودی هوا و دیفیوزر کرومی در پایین ترین قسمت سپر نصب شده و طراحی نمای جلو را گرد می کند.

طراحی قسمت عقب Fidelity Prestige مانند نمای جلو تغییرات قابل توجهی داشته و مدرن تر شده است. چراغ های عقب به طور پیوسته مطابق با روند کنونی جهان طراحی شده اند و برخلاف Fidelity Prime، چراغ های مه شکن این خودرو نیز به صورت دو نوار نازک LED در قسمت زیرین سپر نصب شده و توسط آن به یکدیگر متصل می شوند. یک خط سیاه اگزوزهای این خودرو در دو طرف سپر نصب شده و خوشبختانه واقعی هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی

Fidelity Prestige از نظر امکانات، خودروی لوکس‌تر از Fidelity Prime است، با امکاناتی مانند سقف پانوراما، رادار بین خطوط و رادار نقطه کور، صندلی‌های جلو برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت رویداد، سنسور نور، باران. سنسور، درب عقب برقی با سنسور حرکت پا، استارت دکمه ای، ترمز دستی برقی، کیسه هوای پرده ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی حرفه ای، تعویض دنده پشت فرمان، کنترل سرازیری، اتوماتیک رانندگی، رادارخوان، ترمز دستی اضطراری، سیستم پیشگیری از تصادف و ترمز هوشمند، پرتو بالا خودکار، روشنایی تطبیقی ​​جلو، پنل تهویه لمسی با نمایشگر TFT، خنک کننده صندلی جلو، حافظه تنظیمات صندلی راننده، سیستم استارت مبتنی بر هوش مصنوعی، حسگر اثر انگشت و روشنایی کابین تطبیقی ​​در دسترس هستند.

مشخصات فنی

قلب تپنده این خودرو یک موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری GDi است که قادر به تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور و همراه با فناوری شرکت AVL اتریشی است. گیربکس این خودرو نیز گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که نیروی موتور را فقط به محور جلوی خودرو منتقل می کند.

پرستیژ وفاداری

قابلیت های فنی Fidelity Prestige کاملا شبیه به خودروی Phoenix Tigo 8 Pro ساخت مدیران خودرو است که با توجه به اینکه Fidelity Prestige نیز یکی از محصولات چری است، جای تعجب ندارد. یکی دیگر از نکات مثبت این خودروی جذاب گیربکس دوکلاچه آن است که بر خلاف Fidelity Prime دیگر مشکلات گیربکس دوکلاچه خشک را ندارد. به گفته این شرکت، شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در ۹ ثانیه بوده و مصرف کل آن ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا