ارزهای دیجیتال

فیفا وارد عرصه NFT می‌شود / ارائه بلیت‌های جام جهانی به طرفداران

به گزارش ایران تحلیل:






فیفا، فدراسیون بین المللی فوتبال مشهور، با معرفی اولین مجموعه NFT خود با همکاری شرکت فناوری Modex، گام بزرگی به دنیای دیجیتال برداشت.



به گزارش ایران تحلیل، بر اساس ابتکار جدید فیفا، هواداران می توانند با استفاده از فناوری بلاک چین به فوتبال متصل شوند. این ابتکار که “FIFA+ Collec” نام دارد، گام مهمی برای فیفا برای استفاده از فناوری بلاک چین و ارائه راه‌های منحصر به فرد به طرفداران برای ارتباط با این ورزش است.

آیا فیفا عصر جدیدی از تعامل با هواداران را آغاز می کند؟

اولین نسخه NFT فیفا شامل ۱۰۰ آیتم است. این توکن ها مربوط به جام باشگاه های جهان ۲۰۲۳ در عربستان سعودی است. این مجموعه که در ۱۵ دسامبر منتشر شد، فقط در مورد دارایی های دیجیتال نیست، بلکه در مورد شانس بردن بلیت های فینال جام جهانی ۲۰۲۶ نیز می باشد.

فرانچسکو آباته، مدیرعامل Modex با ابراز خوشحالی از این همکاری گفت: جام جهانی باشگاه های فیفا نوید ۱۰ روز هیجان انگیز را می دهد و با انتشار مجموعه NFT که امکان دسترسی به آیتم های واقعی مسابقات فیفا و دسترسی به ۲۶ فینال جهان را فراهم می کند. پیشنهادات جام، انگیزه اضافی برای مشارکت هواداران ایجاد شده است.

استفاده از شبکه چند ضلعی برای NFT ها

فیفا همچنین شبکه Polygon را برای ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض خود (NFT) انتخاب کرده است. این تصمیم نشان دهنده تعهد فیفا به کاوش در راه حل های نوآورانه بلاک چین است. Modex به مشارکت خود با فیفا افتخار می کند و امیدوار است که انتشار مجموعه های NFT را به سطح بالاتری برساند.

فیفا در نظر دارد در ۱۹ دسامبر مجموعا ۹۰۰ مجموعه دیجیتال را در شبکه Polygon منتشر کند. این مجموعه در بازار OpenSea نیز موجود خواهد بود. رومی گای، مدیر بازرگانی فیفا به محبوبیت جهانی FIFA NFT از زمان راه اندازی آن اشاره کرد و تاکید کرد که طرفداران در سراسر جهان اکنون این فرصت را دارند که بخشی از تاریخ فوتبال را در اختیار داشته باشند.

فراتر از جام جهانی

فیفا علاوه بر جمع آوری NFT های جام جهانی، مجموعه های دیجیتالی نیز ارائه می دهد که لحظات فراموش نشدنی در تاریخ جام جهانی را ثبت می کند. این اقدام فیفا بر تعهد آن به حفظ تاریخ غنی فوتبال تاکید دارد.

پیش از این، فیفا همکاری خود را با Crypto.com به عنوان حامی انحصاری پلت فرم معاملات ارز دیجیتال برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده بود. این مشارکت جایگاه فیفا را به عنوان پیشگام در استفاده از فناوری های جدید در فوتبال بین المللی تقویت می کند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا