اخبار بورس

قابلیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران برای تسهیل زنجیره تأمین تولید

در نشست مدیرعامل با مدیران خودرو و صنایع غذایی کشور عنوان شد:

مدیرعامل بانک صادرات ایران در راستای حمایت و تسهیل تامین مالی شرکت های تولیدی با برخی از مدیران صنایع خودروسازی و غذایی کشور در برج سپهر دیدار کرد.

چیزی را گزارش کنید افق میهندر این دیدارها با مدیران و فعالان صنعت خودرو کشور، محسن سیفی با تشریح توانمندی ها و توانمندی های جدید بانک صادرات ایران و استفاده این بانک از محصولات جدید و استراتژیک برای حمایت از تولید و اشتغال در شرکت های تولیدی و پایداری اشتغال، گفت: بانک صادرات ایران این شرکت تجربه تامین مالی قطعه سازان و خودروسازان را دارد و مدل های تجاری خاصی برای ارتقای همکاری با این صنعت دارد.

وی با تاکید بر اینکه آینده صنعت خودرو و استفاده از خودروهای برقی راهکاری بلندمدت برای صنعت خودرو است، افزود: بانک صادرات ایران در این مسیر برای موفقیت صنعت خودروسازی کشور پیشرو است.

در این نشست ها که با حضور یاسر مرادی، عضو هیئت عامل، سید کاظم مرتضوی اسکویی، معاون شعب بانک صادرات ایران و برخی از مدیران صنعت خودرو برگزار شد، فرصت های توسعه همکاری ها و استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی فراهم شد. شعب بانک صادرات ایران از جمله منطقه خلیج فارس، آسیای مرکزی و اروپا برای کمک به این صنعت در نظر گرفته شده است.

در این دیدارها و روز پرمشغله فعالان اقتصادی در برج سپهر، برخی از مدیران و فعالان صنایع غذایی کشور نیز به همراه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صادرات از برج سپهر بانک صادرات ایران بازدید کردند. از بانک خواست برای تامین سرمایه مورد نیاز این صنعت نیز همین کار را انجام دهد.

یاسر مرادی در این نشست ها به تبیین توانمندی های منحصر به فرد بانک صادرات ایران از جمله پیشروی آن در ارائه سه محصول چکنو، ست و قبض الکترونیکی در سیستم بانکی پرداخت و از این طریق جریان زنجیره تامین را تسهیل و تسریع کرد. تامین مالی در شرکت تولیدی وی مزیت های اصلی این محصولات را در عصر جدید خدمات بانکداری الکترونیک برشمرد و توسعه همکاری با شرکت های تولیدی را از وظایف مهم تیم مدیریتی جدید این بانک خواند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا