ترندهای روز

قابلیت تازه اینستاگرام خلاقیت کاربران را شکوفا کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید به راحتی به پست های خود متن اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید یک عکس را به عنوان استیکر روی عکس دیگری قرار دهید.

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این به شما امکان می دهد محتوا را خلاقانه تر ایجاد کنید. داستان‌ها و نکات جالب‌تر و چرخ فلک‌های خلاقانه‌تر را آپلود کنید.

هنگامی که عکسی را از گالری خود افق میهن کردید، به سادگی روی دکمه متن ضربه بزنید تا متنی به آن اضافه کنید. همچنین می توانید روی دکمه گالری در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا تصاویر اضافی را به عنوان برچسب به پست خود اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید روی خود برچسب ضربه بزنید تا شکل آن را به مستطیل، مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید.

قابلیت جدید اینستاگرام خلاقیت کاربران را شکوفا کرده است

در اوایل این ماه، اینستاگرام محدودیت چرخ فلک را به حداکثر ۲۰ عکس و ویدیو در هر پست افزایش داد. اکنون، فونت‌ها، گیف‌ها و افکت‌های جدید و منحصربه‌فرد را در یک ابزار متن ساده شده برای Stories اضافه می‌کند. بنابراین پس از افق میهن فونت می توانید متن را متحرک کنید یا به آن افکت اضافه کنید.

[توضیحاخبارآنلاین:CarouselofInstagramstheameformatthatuntilnowaledtheusertoshare10videosorphotosoracombinationofbothinonepostFromnowouserscanupload20photosandvideosinonecarouselpost[توضیحخبرآنلاین:کاروسهمیدادتا۱۰ویدیویاعکسیاترکیبیازهردورادریکپستبهاشتراکبگذاردازاین‌پسکاربرانمی‌ساز۲۰عکسوفیلمدریکپستکاروسلآپلودکنند[Explanationofonlinenews:CarouselofInstagramisthesameformatthatuntilnowallowedtheusertoshare10videosorphotosoracombinationofbothinonepostFromnowonuserscanupload20photosandvideosinonecarouselpost[توضیحخبرآنلاین:کاروسل(Carousel)اینستاگرامهمانفرمتیاستکهتاکنونبهکاربراجازهمی‌دادتا۱۰ویدیویاعکسیاترکیبیازهردورادریکپستبهاشتراکبگذاردازاین‌پسکاربرانمی‌توانند۲۰عکسوفیلمدریکپستکاروسلآپلودکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا