فناوری

قابلیت جدید اینستاگرام؛ حالا می‌توانید به پروفایل خود یک آهنگ اضافه کنید

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد آهنگی را به پروفایل خود اضافه کنند. این ویژگی با همکاری سابرینا کارپنتر خواننده آمریکایی معرفی شد که قبل از انتشار آلبومش تیزر آهنگ جدیدش به نام طعم را به پروفایل خود در اینستاگرام اضافه کرد.

برای افزودن آهنگ به پروفایل اینستاگرام خود باید به قسمت «ویرایش پروفایل» بروید و سپس عنوان مورد نظر را در مجموعه آهنگ های موجود در این پلتفرم جستجو کنید. درست مانند زمانی که قصد دارید از یک آهنگ در حلقه ها یا استوری های خود استفاده کنید، یک بخش ۳۰ ثانیه ای از آهنگ را می توان در نمایه افق میهن کرد.

همچنین، هنگامی که سایر کاربران نمایه شما را بررسی می کنند، آهنگ به طور خودکار پخش نمی شود، به جای آن باید روی دکمه پخش کلیک کنند.

بر اساس گزارش ها، اینستاگرام از سال ۲۰۲۲ آزمایش قابلیت افزودن آهنگ به پروفایل ها را آغاز خواهد کرد.هدف از این قابلیت جدید بهبود پروفایل کاربران به گونه ای است که بتوانند سلیقه موسیقی خود را به نمایش بگذارند.

این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار امکان افزودن آهنگ به استوری ها را اضافه کرد. سال گذشته متا همچنین راهی را برای کاربران اینستاگرام ارائه کرد تا آهنگ مورد نظر خود را به Notes و پست های چند اسلاید اضافه کنند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا