فناوری

قابلیت جدید اینستاگرام: اکنون می‌توانید روی ریل‌ها و پست‌ها، نوت‌های موقت قرار دهید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که با آن می توانید مستقیماً روی پست های بخش Reels و Feed یادداشت بگذارید. برخلاف نظرات، این یادداشت‌ها موقتی هستند و پس از سه روز حذف می‌شوند، البته می‌توانید زودتر از سه روز نیز آن‌ها را حذف کنید.

طبق گفته اینستاگرام، ویژگی جدید یادداشت‌ها در Rails and Posts به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت افکار خود را درباره محتوایی که دوستانشان از آن لذت می‌برند به اشتراک بگذارند و اتصال و شرکت در مکالمات را آسان‌تر می‌کند. با توجه به اینکه این یادداشت ها پس از سه روز به طور خودکار حذف می شوند، کاربران می توانند به راحتی نظرات و واکنش های فوری خود را از قسمت نظرات بنویسند. همچنین می توانید نمایش یادداشت های خود را فقط به دوستان نزدیک خود محدود کنید.

قابلیت جدید برای گذاشتن یادداشت روی ریل و پست در اینستاگرام

برای افزودن یادداشت کافیست روی آیکون هواپیما در پست ها و ریل ها کلیک کنید و گزینه Add note را در گوشه پایین سمت چپ افق میهن کنید. پس از آن، می توانید مشخص کنید چه کسی یادداشت شما را ببیند. به عنوان مثال فقط “دوستان نزدیک” یا “دنبال کنندگانی که دنبال می کنید”. در نهایت پیام خود را بنویسید و یادداشت خود را ارسال کنید.

این ویژگی جدید در واقع می تواند یک واکنش سریع به یک پست خنده دار یا یک نظر حمایتی برای پست یک دوست باشد. به عبارت دیگر، ویژگی Notes یک راه ساده و در عین حال موثر برای حفظ ارتباط و تعامل با جامعه اینستاگرام فراهم می کند. همچنین حذف خودکار این یادداشت ها کاربران را تشویق می کند تا نظرات خود را آزادانه و بدون تفکر زیاد بیان کنند.

از سوی دیگر، ممکن است شخصی یادداشتی را روی پست یا ریل شما بگذارد، اما چون او را دنبال نمی‌کنید یا پست خود را به سادگی در Explorer دیده‌اید، نمی‌توانید آن یادداشت را ببینید. این ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد. البته سخنگوی متا گفته است که کاربران در صورت تمایل می توانند قابلیت Notes را در محتوای خود خاموش کنند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا