فناوری

قابلیت جدید اینستاگرام: برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است که از طریق آن می‌توانند رویداد زنده را فقط برای لیست «دوستان نزدیک» خود برگزار کنند. در حال حاضر، با این ویژگی جدید به نام «دوستان نزدیک در لایو»، تنها می‌توانید با حداکثر سه کاربر دیگر به صورت زنده فعالیت کنید.

طبق گزارش TechCrunch، اینستاگرام می‌گوید که ویژگی جدید آن می‌تواند در زمینه‌هایی مانند اشتراک‌گذاری افکارتان با دوستان، اشتراک‌گذاری میم‌ها، برنامه‌ریزی سفر و انجام تکالیف به طور همزمان مفید باشد.

پخش زنده اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، اما همیشه عمومی بوده است، به این معنی که برای همه کسانی که شما را دنبال می کنند در دسترس هستند. اکنون با این ویژگی جدید، کاربران اینستاگرام می توانند مشخص کنند که چه کسانی می توانند لایو خود را تماشا کنند.

تلاش اینستاگرام برای افزایش محبوبیت قابلیت لایو

در حالی که افراد مشهور و اینفلوئنسرها معمولاً از Live برای برقراری ارتباط با طرفداران خود استفاده می کنند، آنها احتمالاً بدشان نمی آید که زندگی آنها عمومی باشد. اما برای کاربران عادی ممکن است متفاوت باشد و ارائه این قابلیت جدید ممکن است باعث شود افرادی که از لایو اینستاگرام استفاده نکرده اند آن را امتحان کنند.

راه اندازی این ویژگی جدید همچنین نشان می دهد که اینستاگرام به تلاش های خود برای ارائه ارتباطات خصوصی و نظارت بیشتر بر بستر خود ادامه می دهد.

اینستاگرام اخیراً ویژگی های دیگری را آزمایش کرده است. قابلیت پوشه گذاری قسمت Direct Messages یکی از این تست هاست که از طریق آن می توانید دایرکت اینستاگرام را با پنج پوشه مختلف دسته بندی کنید. همچنین این شبکه اجتماعی در حال آزمایش روشی برای تبلیغات است که بین پست ها نمایش داده می شود و قابل رد نیست!

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا