ترندهای روز

قاتل انتقام‌جو: مقتول، من و پدرم را معتاد کرده بود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

بازپرس امیرحسین علیمردان که روز جمعه مسئول نگهبانی قتل پایتخت بود، ساعت ۱۱ صبح از کشف جسد بی جان مرد جوانی که در محوطه بیمارستان رها شده بود مطلع شد.

ماموران کلانتری ۱۵۹ بی سیم که موضوع را به بازپرس جنایی گزارش کردند، گفتند: اندکی پس از پیدا شدن جسد پسر خردسالش، وی به اورژانس بیمارستان محل پیاده روی منتقل شد و ماموران در ادامه بلافاصله اطلاع داد. اقدامات درمانی و پزشکی برای نجات جان پسر جوان موثر واقع نشد و وی جان باخت.

پس از آن بازپرس دستور حضور تیم های تحقیقات جنایی را صادر کرد و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد دو نفر سوار بر موتورسیکلت مرد جوان را در کنار درب ورودی اورژانس درمانگاه رها کرده و ترک کردند.

پس از آن با دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی دو موتورسوار و چگونگی مجروح شدن جوان متوفی به نام یاسر ادامه یافت و جسد برای تعیین علت مرگ و هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. .

در تحقیقات پلیسی شماره پلاک موتورسیکلت فراری و هویت صاحب موتورسیکلت شهاب به دست آمد. زمانی که شهاب دستگیر شد در تحقیقات گفت: یکی از دوستانم به نام بابک مدت ها پیش به جرم سرقت منزل به زندان افتاده بود. او دو روز پیش آزاد شد. آن روز با من تماس گرفت و از من خواست فوراً خودم را در اختیار او قرار دهم.

شهاب ادامه داد: وقتی به بابک رفتم با جسد نیمه جان مردی مواجه شدم. با هم اختلاف پیدا کردند و گویا روز حادثه با هم درگیر شدند و بابک او را با چاقو زد. من هم با کمک بابک او را به بیمارستان رساندم اما نقشی در قتل نداشتم.

با شناسایی هویت عامل قتل، با دستور بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای پایتخت، تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه یافت و در نهایت وی به دلیل اینکه به جرم دیگری دستگیر شده بود و در حال برنامه ریزی بود شناسایی شد. برای فرار از اتهام قتل با جعل هویت.

بابک در بازجویی ها گفت: مقتول من و پدرم را معتاد کرد و ما را به یاد سرقت انداخت. با هدف انتقام می خواستم او را بترسانم، وقتی او را در پاتوق مواد مخدر دیدم، با چاقو به او زدم، اما وقتی خون روی زمین ریخت، او را به بیمارستان رساندی و فرار کردی.

بر اساس این گزارش، تحقیقات برای تکمیل پرونده در حال حاضر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا