ترندهای روز

قاتل بخشیده‌شده‌: فکر کردم مقتول به پرچم ایران بی‌احترامی کرده است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

متهم که مردی جوان است یک سال پیش به تصور اینکه کارگر افغانستانی قصد بی احترامی به پرچم ایران را دارد به سمت وی ​​رفت و کارگر را هل داد که منجر به پرت شدن وی از روی پل و مرگ وی شد.

مرگ دلخراش این مرد توسط همکارش به پلیس گزارش شد. با حضور ماموران در محل و آغاز تحقیقات، جسد کارگر افغانستانی به پزشکی قانونی منتقل شد. همکارش به ماموران گفت: داشتیم میله های پل را تمیز می کردیم. پرچم ایران همه جا برافراشته است و به ما گفتند میله های پرچم را تمیز کنید. من و همکارم در حال انجام این کار بودیم که مردی سوار بر پژو به سمت ما آمد. او که خیلی عصبانی بود دوستم را هل داد و او از روی پل افتاد.

این مرد گفت: اصلاً نفهمیدم چرا آن مرد این کار را کرد. بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما وقتی رسیدند گفتند همکارم فوت کرده است.

ماموران وقتی تحقیقات خود را آغاز کردند، متوجه شدند ضارب یک مرد ایرانی است. پلیس با ردیابی هایی که انجام داد او را شناسایی و دستگیر کرد. متهم در بازجویی ها به قتل مرد افغانستانی اعتراف کرد و گفت که قصد کشتن نداشته و فکر می کنم مرد افغانستانی به پرچم ایران بی احترامی می کند.

وی گفت: آن شب با ماشین از روی پل رد می شدم که دیدم چند نفر پرچم ها را پایین می آورند. فکر می کردم قصد بی احترامی به پرچم ایران را دارند و می خواهند پرچم را پایین بیاورند. به همین دلیل از ماشین پیاده شدم و با یکی از آنها درگیر شدم. در آن درگیری نعیم به طور تصادفی از روی پل به پایین سقوط کرد و بر اثر برخورد خودرو جان خود را از دست داد. ترسیدم و فرار کردم.

پس از گذشت یک سال از ماجرا، متهم که توانسته رضایت اولیای دم را جلب کند، برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا