ترندهای روز

قاتل خطرناک 2 نامزدش را به قتل رساند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲، در روز ولنتاین، کارل کوپر ۶۶ ساله، نامزد سابق خود، نائومی هانت، ۴۱ ساله را با چاقو در خانه اش در پلمستید لندن به قتل رساند و از صحنه گریخت. هیچ کس شاهد این جنایت نبود و با پیدا شدن جسد توسط همسایه ها، پلیس به منزل مقتول رفت و جسد زن ۴۱ ساله را که روی کاناپه خوابیده بود، مشاهده کرد.

کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند که نائومی (کشته شده) چند روز قبل از مرگش چندین بار با پلیس تماس گرفته و مدعی شده که نامزدش کارل او را تعقیب می کند و از او می ترسد. با این اطلاعات پلیس قاتل را نامزد ۶۶ ساله او فرض کرد و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد تا اینکه ۴ روز بعد تنها مظنون جنایت دستگیر شد. کارل در بازجویی‌ها قتل نائومی را انکار کرد و پلیس که اسناد غیرقابل انکاری علیه او پیدا نکرد، او را آزاد کرد.

۱۶ ماه از این ماجرا می گذشت و قاتل نائومی هنوز دستگیر نشده بود که زنی به نام فیونا هولم ۴۸ ساله به طرز مرموزی ناپدید شد. خانواده او به پلیس اطلاع دادند و در تحقیقات مشخص شد که او با مردی به نام کارل نامزد کرده است.

وقتی معلوم شد کارل همان مردی است که ۱۶ ماه پیش به اتهام قتل نامزدش نائومی دستگیر و سپس آزاد شده بود، ماموران دوباره به سراغ او رفتند. در بازرسی از خانه کارل، لکه های خون روی لباس ها، دیوارها و مودم وای فای اتاق نشیمن پیدا شد. در حیاط خانه نیز یک تلویزیون شکسته که مخفی شده بود و لباس های خون آلود سوخته پیدا شد. پس از انجام آزمایشات مشخص شد که آثار خون متعلق به فیونا (زن گمشده) است. تمام شواهد نشان می داد که این زن به قتل رسیده است و به همین دلیل دیروز قاضی دادگاه سلطنتی قاضی جانسون کارل را به اتهام قتل دو زن متهم به حبس ابد محکوم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا