ترندهای روز

قاتل سریالی زنان خیابانی بعد از ۴۷ سال شناسایی شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در سال ۱۹۷۷، کشف جسد ۳ زن جوان که همگی خفه شده بودند، پلیس لس آنجلس را با معمای قتل های زنجیره ای مواجه کرد.

یکی از قربانیان زنی به نام فریتز بود که جسدش در اتاقی در مهمانخانه پیدا شد. ۴ ماه بعد جسد زن دیگری به نام سانچز در مهمانخانه دیگری در این شهر پیدا شد و در آخرین روزهای زمستان همان سال جسد زنی به نام رودریگز بر روی پل نزدیک لس آنجلس کشف شد.

بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که عامل همه این قتل‌ها همان فرد بوده است، زیرا هر سه قربانی در اثر خفگی کشته شده‌اند و همه آنها روسپی بوده‌اند که به نظر می‌رسد قربانی تجاوز جنسی شده‌اند. اگرچه پلیس اطمینان داشت که تمام این قتل ها توسط یک نفر انجام شده است، اما سال ها سرنخی از قاتل پیدا نشد. اما خانواده های قربانیان امیدوار بودند با دستگیری قاتل شاهد اجرای عدالت باشند. در حالی که ۴۷ سال از این قتل ها می گذرد، چندی پیش کارآگاهان پلیس لس آنجلس تصمیم گرفتند تحقیقات در مورد این پرونده قدیمی را از سر بگیرند. آنها قاتل را که در محل قتل رها شده بود در بانک ژنتیک آمریکا ثبت کردند و از این طریق اولین سرنخ به دست آمد. دینا ثبت شده با دیان زندانی در کارولینای شمالی مطابقت دارد. مرد زندانی وارن لوتر الکساندر نام داشت. مرد ۷۳ ساله ای که متهم به قتل یک زن در کارولینای شمالی بود، دستگیر و زندانی شد.

بررسی ها نشان داد که الکساندر بین سال های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ راننده کامیون بوده و بارها به کالیفرنیا و لس آنجلس سفر کرده است. به این ترتیب اسرار قتل های زنجیره ای لس آنجلس پس از ۴۷ سال فاش شد و این مرد از زندان کارولینای شمالی به کالیفرنیا منتقل شد تا در مورد قتل های زنجیره ای تحقیق شود. پلیس بر این باور است که الکساندر نه تنها قاتل ۳ زن در لس آنجلس است، بلکه احتمالاً قتل های دیگری نیز در دیگر ایالت های آمریکا انجام داده است و اکنون تحقیقات در مورد جنایات او ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا