ترندهای روز

قاتل کینه‌ای 2 پسر جوان را سنگسار ‌کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به گزارش رسانه های هندی، در سال ۲۰۲۰، گیریش که در منطقه واسانتاپورا در جنوب بنگلور هند زندگی می کند، به جرم سرقت و تجاوز به یک زن به ۱۰ ماه زندان محکوم شد. او پس از آزادی به همه گفت که تصمیم دارد زندگی جدیدی را آغاز کند و در یک هتل مشغول به کار شد و هیچ کس در او چیزی ندید تا اینکه در ۱۰ می (۲ ژوئن) پلیس از جنایت وحشتناکی مطلع شد. آن روز جسد پسر جوانی را که به درخت بسته بودند پیدا کردند و به طرز وحشیانه ای سنگسار کردند و در معاینه پزشکی قانونی مشخص شد که او را سنگسار کرده اند.

کارآگاهان پلیس که با پرونده ای عجیب مواجه شدند، تحقیقات را برای شناسایی قاتل آغاز کردند. این پرونده همچنان در دست بررسی بود تا اینکه ۷ روز بعد جسد پسر دیگری که به همین شکل کشته شده بود پیدا شد. این پسر ۱۹ ساله را به درخت بستند و سنگسار کردند.

معاینات پزشکی قانونی نشان داد که هر دو قربانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. این بدان معناست که قاتل قربانیان خود را پس از اجرای نقشه شوم خود سنگسار کرده است و همه شواهد حاکی از این است که پلیس با یک جنایتکار سریالی بی رحم برخورد می کند.

تیم ویژه ای از کارآگاهان تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری قاتل و پایان دادن به جنایات هولناک وی آغاز کردند و در بررسی دوربین های مداربسته منتهی به محل پیدا شدن اجساد، چهره گریش را شناسایی کردند. همچنین با ردیابی گوشی مقتول دوم که سرقت شده بود، مشخص شد گوشی با گریش بوده است. با فاش شدن هویت قاتل، پلیس به محل سکونت وی رفت و قاتل بی رحم را دستگیر کرد. مرد جنایتکار در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد که پس از آزادی از زندان متوجه شده والدینش از هم جدا شده اند و پدرش خانه را فروخته و با زن دیگری ازدواج کرده و آنها را ترک کرده است. او گفت که این اتفاق بر او اثر بدی داشته و برای فراموشی به مشروبات الکلی روی آورده است. اما اعتیاد او به الکل مانع از موفقیت او در شغلش در هتل شد و از آنجا اخراج شد.

این مرد تبهکار ادامه داد: وقتی بیکار شدم به سراغ دوستانم رفتم و چون پول نداشتم می خواستم از آنها وام بگیرم اما هیچ کدام کمکی به من نکردند زیرا می ترسیدند پولشان را پس ندهم. این اتفاقات باعث شد از همه متنفر باشم و تصمیم بگیرم مردم را بکشم. من اولین قربانی را کشتم چون سیگاری به من نداد. به بهانه ای او را به مکانی خلوت کشاندم و پس از تجاوز به او به درختی بستم و سنگسارش کردم. مقتول دوم را که دوست صمیمی ام به نام سورش بود به دلیل اینکه پولی برای خرید مشروبات الکلی به من نداده بود را کشتم.

گریش ادامه داد: هر دوی آنها را با کمال میل کشتم و اگر دستگیر نمی شدم تصمیم گرفته بودم هرکسی را که باعث ناراحتی من می شود به همین شکل بکشم چون دیگر جان انسان ها برایم ارزشی ندارد.

به گفته پلیس، این قاتل زنجیره ای در حالی دستگیر شد که قصد جنایت سوم را داشت و به زودی پس از اعترافات محاکمه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا