ترندهای روز

قاتل ۳ عضو خانواده کرمانشاهی دستگیر شد/ جنایت هولناک با انگیزه سرقت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فردی که با اسلحه گرم ۳ نفر را به قتل رسانده و با کارت های بانکی خود در کرمانشاه خرید کرده بود سرانجام در دام کارآگاهان قرار گرفت و دستگیر شد.

در پی قتل ۳ شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد ۷۰ ساله و دو زن ۶۳ و ۹۴ ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با تشکیل پرونده اولیه، کارآگاهان اداره جنایی اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد جوان ناشناس در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت های بانکی مالباختگان کرده است.

با دریافت این اطلاعات مرد ۳۹ ساله ای که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشت شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی منتقل و مورد بازجویی قرار گرفت.

کارآگاهان در جریان دستگیری خودروی این فرد تیبا از منزل متهم نیز وسایل و کارت های بانکی قربانیان کشف شد.

مظنون دستگیر شده در بازجویی ها به قتل هر ۳ نفر از اعضای خانواده اعتراف کرد. بر اساس اظهارات این فرد مقتولین از بستگان دور پدرش بوده و وی با اسلحه ای که در اختیار داشت برای سرقت وارد خانه آنها شده است.

طبق اعترافات متهم، پس از حضور وی در منزل مقتولین متوجه حضور این فرد شده و وی با اسلحه ای که در اختیار داشت به اعضای خانواده شلیک کرده و آنها را به قتل رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: قاتل دستگیر شده پس از ارتکاب قتل، کارت تیبابانک و تعدادی اقلام با ارزش دیگر نیز اقدام به سرقت خودرو کرد و سپس با خوردویی که در دست داشت، اجساد هر ۳ نفر را در سطح شهر جابجا و پرتاب کرد. آنها را به چاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا