خودرو

قانون واردات خودرو تغییر کرد + متن اطلاعیه جدید واردات خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: دفتر آماده سازی و پشتیبانی مشاغل سازمان توسعه تجارت ایران طی مکاتبه شماره ۲۹۴۷۸۲۸ مورخ ۲۷/۰۳/۱۴۰۳ در خصوص اصلاح مفاد اجرایی بند (و) تبصره (۷) قانون تجارت اطلاعیه ای صادر کرد. ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای جانبازان ممتازی که این آرزو را دارند. علاقمندان به واردات خودرو به صورت انفرادی می توانند با سامانه یکپارچه تحویل خودروهای وارداتی به آدرس HTTPS://JANBAZAN.SALEAUTO.IR مطابق با اطلاعیه های صادره از این سازمان تماس گرفته و خود را از لیست شرکت های واردکننده خارج کنند. در زمان های مشخص شده و .

متن اطلاعیه دفتر حمایت از تجارت سازمان توسعه تجارت ایران:

با توجه به درخواست‌های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو از سامانه، توجه داشته باشید که امکان ابطال پیش‌ثبت‌نام برای ایثارگران محترم هنگام پیش‌ثبت‌نام، هنگام ثبت نام، وجود دارد سفارش نهایی (در سامانه جامع معاملات) خودروی خود را انتخاب کرده و کلیه فرآیندهای واردات خودرو را بر این اساس انجام دهید. بدیهی است که مسئولیت کلیه امور مربوط به واردات بر عهده جانباز می باشد.

ایثارگران عزیز با ورود به سامانه جانبازان و انتخاب گزینه لغو سفارش در قسمت جزئیات سفارش. پس از تایید متن ظاهر شده، از فرآیند سیستم مزایای خودکار جانبازان خارج شوید.

۷۰% نسخه ویژه جانبازان ممتاز: ۲۷/۰۳/۱۴۰۳ تا ۲۸/۰۳/۱۴۰۳

سایر جانبازان محترم ۷۰% : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ لغایت ۱۳۰۳/۰۳/۳۰

پیشنهاد ویژه جانبازان محترم ۷۰% : ۱۳۰۳/۰۳/۳۱ الی ۱۳۰۳/۰۴/۰۱ برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز اینجا کلیک کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا