اخبار اقتصاد ایران

قبض برق این افراد رایگان شد+ جزئیات

وزارت نیرو علاوه بر رعایت تمامی الزامات قانونی، طرح تشویقی را راه‌اندازی کرده است که به موجب آن کشاورزانی که در ۵ ساعت پیک مصرف با صنعت برق همکاری می‌کنند، هزینه برق آزاد می‌شود. همچنین کشاورزانی که در ۴ ماه سال نسبت به سال گذشته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ کاهش مصرف داشته باشند، ماهیانه ۱۰ تا ۱۲ میلیون پاداش دریافت خواهند کرد.

ایران تحلیل به نقل از ایسنا، مدیرکل اطلاعات و فناوری های نوین نوین توانیر با بیان اینکه امسال اولویت برنامه های مدیریت مصرف در بخش کشاورزی مدیریت منابع آب است، گفت: هزینه برق مصرفی کشاورزانی که با طرح های مدیریت مصرف همکاری می کنند رایگان خواهند بود.

حامد احمدی گفت: بر اساس پروانه بهره برداری; ۹۲ درصد چاه های کشاورزی دارای مجوز استفاده کمتر از ۱۹ ساعت در روز هستند و برای حفظ منابع آبی رعایت بازه زمانی در نظر گرفته شده در پروانه بهره برداری الزامی است.

وی ادامه داد: امسال وزارت نیرو برای ایجاد برنامه مدون برای مدیریت منابع آب ساعاتی را که کشاورزان باید موتورهای استحصال آب خود را بر اساس پروانه بهره برداری خاموش کنند با ساعات اوج مصرف روزانه تنظیم کرده است.

احمدی با اشاره به طرح تشویقی وزارت نیرو برای کشاورزان خاطرنشان کرد: وزارت نیرو علاوه بر رعایت تمامی الزامات قانونی، طرح تشویقی را راه اندازی کرده است که طی ۵ سال گذشته هزینه برق را برای کشاورزانی که با صنعت برق همکاری می کنند آزاد می کند. ساعت اوج مصرف

مدیر کل اطلاعات و فناوری های نوین توانیر همچنین خاطرنشان کرد: همچنین کشاورزانی که در ۴ ماه از سال نسبت به پارسال از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ مصرف خود را کاهش دهند، ماهیانه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون پاداش دریافت می کنند.

احمدی همچنین درباره کشاورزانی که بیش از ۱۹ ساعت در روز مجوز فعالیت دارند، گفت: اگر این کشاورزان در ۵ ساعت گرم بعد از ظهر با صنعت برق همکاری کنند و مصرف برق خود را کاهش دهند مشمول صرفه جویی در هر کیلووات ساعت می شوند. . پاداش خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا