ترندهای روز

قتل بی‌دلیل 2 زن، مرد جنایتکار را در برابر مجازات اعدام قرار داد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در ۷ اکتبر ۲۰۱۹، وید ویلسون که در آن زمان ۲۵ سال داشت، با دختری ۳۵ ساله به نام کریستین آشنا شد و پس از گذراندن یک روز با هم، وقتی کریستین او را به خانه خود دعوت کرد، در راه بودند.

در آن شب وقتی کریستین در اتاقش بود، وید که ظاهراً جنایتی داشت به سمت او رفت و دختر جوان را خفه کرد و ماشینش را دزدید و متواری شد.

مرد جوان پس از جنایت شروع به رانندگی در خیابان ها کرد تا اینکه ساعتی بعد زنی را دید که در کنار خیابان ایستاده بود. وید به بهانه پرسیدن آدرس از زنی ۴۳ ساله به نام دایان خواست که سوار ماشین شود اما در بین راه در مکانی خلوت توقف کرد و به دایان حمله کرد. وی این زن ۴۳ ساله را خفه کرد و پس از بیرون انداختن جسد وی از خودرو، چندین بار با خودرو بر وی زد و متواری شد.

قاتل عجیب روز بعد با پدرش تماس گرفت و به قتل هایی که انجام داده بود اعتراف کرد. پدرش نیز پلیس را در جریان گذاشت و به این ترتیب مرد جوان همان روز دستگیر شد. با دستگیری قاتل عجیب اجساد قربانیان نیز پیدا شد و وید که مدعی جنون جنایی بود به زندان افتاد. با این حال، وی از فعالیت های مجرمانه خود در زندان دست برنداشت و در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ هنگامی که با دستکاری پنجره زندان قصد فرار داشت، دستگیر شد. مدتی بعد با نقشه ای دیگر قصد فرار از زندان را داشت که موفق نشد. همچنین در سال ۲۰۲۳ در زندان به قاچاق مواد مخدر متهم شد.

سرانجام مدتی پیش در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴، وید ویلسون در دو فقره قتل درجه یک، سرقت بزرگ و خرد، قاچاق مواد مخدر و تلاش برای فرار از زندان مجرم شناخته شد و هیئت منصفه به این اتهام به اعدام وی رای داد. قتل دو زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا