ترندهای روز

قتل در دعوا بر سر قمار/ قاتل فراری تحت تعقیب قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

مرگ این جوان در ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز به ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی اعلام شد.

کادر درمانی و حراست بیمارستان به ماموران پلیس آگاهی گفتند: ساعتی پیش مردی که خود را راننده تاکسی اینترنتی معرفی کرده بود، جوان مجروح را به اورژانس آورد که به دلیل اصابت چاقو به گردن وی جان باخت. تا رسیدن به بیمارستان خون زیادی از دست داد. تبدیل شد.

راننده ای که مقتول را به بیمارستان رساند در تحقیقات پلیسی گفت: راننده تاکسی اینترنتی هستم. ساعتی پیش پیشنهاد مسافری که از طریق اپلیکیشن به گوشیم رسید را پذیرفتم. وقتی به محل مشخص شده در نقشه رسیدم، دو موتور را دیدم که یک پسر مجروح در کنارشان بود. دو راننده گفتند: ما درخواست تاکسی کرده ایم و شما باید این دوستمان را به بیمارستان ببرید. وقتی دیدم غرق در خون است و هنوز خونریزی دارد، به آن دو نفر گفتم که این کار را نمی کنم و طبق قوانین از شما می خواهم سفارش آنها را لغو کنید. جلوی من را گرفتند و تهدیدم کردند که اگر دوستمان را به بیمارستان نرسانی، مرا خواهند کشت.

این راننده ادامه داد: جوان مجروح را به زور بردند. بعد دنبالم آمدند تا نزدیک بیمارستان که مطمئن شدند وارد بیمارستان شده ام، رفتند و دیگر خبری از آنها ندارم.

تیم تحقیقات جنایی به بررسی اظهارات راننده پرداخت و مشخص شد که اظهارات وی صحت دارد. مکانی که راننده به عنوان مبدأ مشخص کرده بود، نزدیک یک لانه قمار بود. با حضور کارآگاهان مشخص شد مقتول در آن پاتوق حضور داشته است. یکی از افراد حاضر در آنجا در حالت حادثه ای که برای مقتول رخ داد، گفت: مقتول در حال قماربازی بوده و در زمان وقوع حادثه با قمارباز دیگری درگیر شده و فردی با ضربات چاقو به وی وارد شده و متواری شده است. .

به این ترتیب، پس از شناسایی هویت ضارب، تحقیقات برای دستگیری وی و دوستش که راننده تاکسی اینترنتی را مجبور به انتقال جسد نیمه جان مقتول به بیمارستان کرده بودند، آغاز شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. هنوز ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا