ترندهای روز

قتل در شمال ، دستگیری در سمنان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار جلیل مقوفه در گفت و گو با اعلام این خبر گفت: در پی نزاع دسته جمعی در شهرستان کردکوی استان گلستان در سال ۱۳۹۸ متاسفانه یک جوان ۲۴ ساله بر اثر اصابت چاقو در بیمارستان آن شهرستان جان باخت و قاتل وی از آن زمان تاکنون بوده است. فرار کرده بود

وی در ادامه افزود: شب گذشته در پی دریافت خبری از پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر حرکت قاتل در حوزه امنیتی استان سمنان با یک دستگاه ایسوزو، تیمی از عوامل و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به ترابری اعزام شدند. محور و محل تردد و توانستند خودروی قاتل را پیدا کنند. در پلیس راه شناسایی شود.

این افسر ارشد انتظامی ضمن قدردانی از حمایت و همکاری دادستانی استان در این ماموریت، اظهار داشت: پس از تعقیب و مراقبت فوری ماموران و اطمینان از حضور قاتل در خودروی گزارش شده، در نهایت کامیون ایسوزو در شهرستان مهدیشهر متوقف شد. و راننده و قاتل فرار کردند. آنها در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سردار مقفوایی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی در سال ۱۳۹۸ به جرم خود اعتراف کرد، اذعان داشت: قاتل انگیزه این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی خواهرزاده اش با مقتول عنوان کرد. همچنین از کامیون توقیفی بدون مجوز لازم از مراجع ذیصلاح مقدار زیادی کالای خشک خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا