ترندهای روز

قتل شبانه پسر جوان در پارک

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

حاضران در یکی از پارک های جنوب تهران ساعت ۲ بامداد امروز با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و از درگیری خونین در آنجا خبر دادند. در پی آن نزدیکترین واحد گشت موتوری کلانتری ۱۱۰ به محل اعزام شد و دقایقی بعد تیم جنایی پایتخت متوجه شدند پسر جوانی مورد اصابت شمشیر قرار گرفته و جان باخت.

پس از اعلام این گزارش تیم جنایی برای آغاز تحقیقات راهی محل حادثه شدند. بررسی ها نشان داد مقتول جوانی ۲۴ ساله است. شاهدان می گویند در زمان وقوع این حادثه وی روی نیمکت پارک نشسته بود که ناگهان چهار سرنشین دو موتورسیکلت به او حمله کردند و با پسر جوان درگیر شدند. برخی شاهدان گفتند: ما فکر می‌کردیم مهاجمان خشن هستند و قصد سرقت گوشی را داشتند، اما آنها چند ضربه شمشیر زدند و فرار کردند.

این در حالی بود که تحقیقات نشان می داد موبایل و مدارک مقتول سرقتی نیست. در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که پسر جوان معتاد به مواد مخدر بوده و چندی پیش خانواده وی را در کمپی در حومه تهران بستری کرده بودند. ظاهرا پسر جوان پس از اتمام دوره درمان مواد مخدر را ترک کرده بود.

در اظهارات خانواده مقتول آمده است مقتول ۳ روز قبل از کشته شدن و پس از تکمیل مراحل درمانی کمپ را ترک کرده بود.

در حال حاضر دو فرضیه درباره این قتل وجود دارد. اولین احتمال این است که مقتول قربانی حمله کور سارقان خشن بوده است اما توسط آنها کشته شده و آنها که وضعیت وخیم جوان مجروح را مشاهده کرده اند، قبل از سرقت متواری شده اند. احتمال دیگر این است که مهاجمان از قبل مقتول را می شناختند و احتمالاً با او دشمنی شخصی داشتند، به همین دلیل شب حادثه به سراغ او رفتند.

در هر صورت تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت دارند تا راز این قتل را فاش کنند و عاملان این جنایت را دستگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا