ترندهای روز

قتل شوهر بعد از افشای رابطه با زنان دیگر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در ۲۳ مارس ۲۰۲۰، پلیس میلواکی در آمریکا در قتل مردی به نام خوزه سانتیاگو دست داشت. در بررسی صحنه قتل مشخص شد این مرد در خودروی پارک شده بر اثر اصابت گلوله به سر کشته شده است. یک جفت فنجان مک دونالد و یک قبض فست فود نیز در داخل خودرو پیدا شد.

در پزشکی قانونی مشخص شد قتل ۲ روز قبل رخ داده و پس از مشخص شدن هویت جسد تحقیقات برای شناسایی قاتل ادامه یافت. پلیس در اولین قدم به سراغ همسر ۲۸ ساله مقتول به نام کاساندرا هولت رفت. وی گفت: روز حادثه وقتی پیام های همسرم را با زنان دیگر پیدا کردم با هم درگیر شدیم و به خانه مادربزرگم در شمال میلواکی رفتم و دیگر خبری از همسرم نداشتم. اظهارات این زن مبنی بر رابطه همسرش با زنان دیگر صحت داشت و در این شرایط تحقیقات برای شناسایی قاتل ادامه داشت اما سرنخی پیدا نشد.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه چندی پیش پلیس از گزارش عجیبی مطلع شد. ماجرا از این قرار بود که همسر مقتول پس از درگیری با یک زن، او را تهدید به قتل کرد و مدعی شد که او را مانند شوهرش خواهد کشت. وقتی پلیس از ماجرا مطلع شد به این زن مشکوک شد و حدس زد که او قاتل شوهرش است. به همین دلیل سرنخ های به دست آمده در صحنه جنایت را دوباره بررسی کرد و این بار اثر انگشت همسرش را روی شیشه مک دونالدی که در خودروی مقتول بود پیدا کرد. به این ترتیب زن جنایتکار دستگیر شد و به زودی به اتهام قتل همسرش محاکمه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا