ترندهای روز

قتل فجیع زن میانسال برای نپرداختن بدهی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این مظنون جوان که به دستور بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران دستگیر شده بود، آبندا قصد انکار قتل را داشت اما وقتی با مدارک پلیسی مواجه شد چاره ای جز این ندید. برای افشای حقیقت گفت: زن گمشده را کشت و جسدش در منطقه لواسانات رها شد.

ماجرای این پرونده جنایی در روز چهارم شهریور امسال در اداره اطلاعات و دادسرای جنایی تهران مطرح شد. سپس همسر زنی ۵۳ ساله با مراجعه به کلانتری از ناپدید شدن شوهرش خبر داد و گفت: همسرم امروز از خانه خارج شد و از آن زمان دیگر خبری از او ندارم. او به خانه برنگشت و تلفن همراهش خاموش است.

پس از طرح این شکایت، ماموران پلیس خط تلفن زن گمشده را بررسی کردند که مشخص شد همچنان خاموش است. علاوه بر این، احتمال ناپدید شدن داوطلبانه زن نیز با فرضیات پلیس در تضاد است. پس از آن مردی به نام نیما که به زن گمشده و همسرش بدهکار بود، هدف مشکوک کارآگاهان قرار گرفت. زیرا همزمان با مفقود شدن زن ۵۳ ساله، سه فقره چک مربوط به بدهی مرد جوان مفقود شد.

شوهر زن فقدانی در خصوص چک ها به ماموران گفت: من و همسرم در کار خرید و فروش لبنیات هستیم و در تهران هم مغازه داریم. پنج سال پیش با مرد جوانی آشنا شدیم و با هم روابط تجاری و مالی داشتیم. اخیرا نیما لبنیات یک میلیارد تومانی از ما خریده است. ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد پرداخت و قرار بود مابقی را در قالب سه فقره چک ۳۰۰ میلیون تومانی بپردازد که چک ها پاس نشد. پس از آن همچنان به ما بدهکار بود و درگیری ادامه داشت. شاید این بدهی، چک های مفقود شده و ناپدید شدن همسرم همگی ربطی به نبما داشته باشند.

با باز شدن پای بدهکار جوان، پرونده و شکایت رسمی همسر زن فقدانی به شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و بازپرس امیرحسین علیمردان دستور دستگیری بدهکار را صادر کرد. به این ترتیب ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ با دستور قضایی وارد عمل شده و نیما را دستگیر کردند. مرد دستگیر شده ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت این زن شد اما چند روز پیش که دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و با مدارک علیه خود مواجه شد، اعتراف کرد: به بهانه ای با آن زن تلفنی تماس گرفتم و موضوع در مورد بدهی من گفتم اتفاقاً می خواهم بدهی را پرداخت کنم. گفتم سه فقره چک را می گیرم و یک روز چک می دهم تا کار تمام شود. با او قرار گذاشتم و گفتم سه چک را بیاور و تا صبح روز پنجم یک چک روزانه ۹۰۰ میلیون تومانی به او می دهم. شهریور شما به راحتی می توانید آن را در بانک نقد کنید و من بدهی خود را تسویه می کنم.

این متهم ادامه داد: زن میانسال نمی دانست من برایش چه برنامه ای داشتم. روز چهارم شهریور اتفاق افتاد. سه تا چک هم آورد. او سوار ماشین من شد و من یک نوشیدنی مسموم به او تعارف کردم که زن بیهوش شد و سپس با روسری خودش او را خفه کردم و سه تکه چکم را برداشتم. جنازه هنوز در ماشین من بود. در لواسانات که قسمت تفریحی شهر بود به کنار رودخانه رفتم و جسد را آنجا انداختم و گوشی آن زن را خاموش کردم و ناپدید شدم. بعد چک ها را پاره کردم و فرار کردم.

با اعترافات مرد دستگیر شده، به ادعاهای وی رسیدگی شد و مشخص شد که جسد این زن در همان روزی که جسد این زن را به حاشیه رودخانه لواسانات انداخته بود، توسط خانواده ای که برای تفریح ​​به کنار رودخانه لواسانات رفته بودند، پیدا شد و به دلیل این که جسد این زن این کار را انجام داده است. بدون داشتن مدارک هویتی به عنوان مجهول به پزشکی قانونی ارسال شد. رفته است

در حال حاضر پس از پیدا شدن جسد، جسد وی برای خاکسپاری به خانواده اش تحویل داده شده و پرونده به شعبه چهارم بازپرسی بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا