ترندهای روز

قتل مادربزرگ به خاطر طلاهای بدلی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش ساکنان ساختمانی در نجف آباد اصفهان با شنیدن صدای درگیری و فریاد پیرزنی همسایه، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با اعلام موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری به منزل مورد نظر مراجعه کردند و در همین حین فرزندان پیرزن که به محل رسیده بودند، پس از ورود به منزل با جسد مادر خود در دستشویی مواجه شدند. این در حالی بود که با اصابت جسم سخت به سرش کشته شد.

با اعلام مرگ مشکوک یک زن مسن در یکی از محلات شهرستان نجف آباد، بلافاصله ماموران آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که خانمی سالخورده در حمام منزلش در حالی که خونریزی شدیدی از ناحیه سر و گردن داشت به قتل رسیده است.

بلافاصله تحقیقات در خصوص دستگیری عامل یا عاملان این قتل در دستور کار قرار گرفت. با تحقیقات میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، ماموران موفق شدند در کمتر از ۳ ساعت از وقوع این جنایت پسر جوانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

در ادامه مشخص شد متهم نوه مقتول است که پس از دستگیری در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که به انگیزه سرقت وارد منزل مادربزرگش شده و پس از کشتن مقتول با سنگ و چاقو بر روی گردن، طلاهای او را ربود و محل را ترک کرد. فرار کرده است

پسر جوان معتاد به مواد مخدر در اعترافات خود گفت: فکر می کردم مادربزرگم طلاهای زیادی دارد به همین دلیل او را کشتم تا طلاهایش را بدزدم اما وقتی طلاها را به طلافروشی بردم تا بفروشم. یک جفت گوشواره، بقیه طلا تقلبی بود.

سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با کشف ادله به کار رفته در قتل و اموال مسروقه و همچنین تکمیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. اقدام قانونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا