ترندهای روز

قتل مادربزرگ در درگیری خونین بر سر ارثیه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ساعت ۱۹ دوشنبه ۱۷ مردادماه کلانتری ۱۶۰ خزانه مرداد وی در این ماه به بازپرس حسین گودرزی از قتل یک زن ۶۵ ساله خبر داد. ماموران کلانتری در گزارش شفاهی خود به بازپرس قتل گفتند که زن کشته شده در درگیری نوه اش با عمویش مجروح شده است. بر اساس این گزارش، مادربزرگ، عموی ۳۵ ساله و نوه ۲۲ ساله که هر سه مورد ضربات چاقو قرار گرفته بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند اما مادربزرگ به دلیل ضربات زیاد جان باخت. شدت خونریزی و متهم پرونده و عمویش همچنان در بیمارستان تحت نظر هستند.

به این ترتیب بازپرس گودرزی دستور حضور تیم های تحقیقات جنایی در محل درگیری خانوادگی و همچنین بیمارستان را صادر کرد.

در مرحله اول تحقیقات جنایی، بازپرس، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و کارشناسان اداره تشخیص هویت به محل وقوع درگیری خونین و کارشناسان پزشکی قانونی نیز برای کشف به بیمارستان مراجعه کردند. جسد و جسد مجروح عمو و مرد جوان که عاملان این جنایت بودند. این درگیری معرفی شد، بررسی کنید.

کادر درمانی بیمارستان در بررسی های انجام شده اعلام کرد: سه ساعت پس از انتقال مجروحان به بیمارستان، تلاش برای نجات جان آنها ادامه یافت اما زن ۶۵ ساله از جراحات وارده جان سالم به در نبرد و در نهایت جان باخت.

کارشناسان پزشکی قانونی با تشخیص ۲۵ ضربه چاقو بر پیکر بی جان مادربزرگ، به بازپرس پرونده نیز اعلام کردند که پسرش نیز بر اثر اصابت چاقو مجروح شده و تحت مداوا قرار دارد. این در حالی بود که جراحات عامل این حادثه جزئی و سطحی به نظر می رسید و او می توانست به بازجویی و پاسخگویی به سوالات بپردازد.

متهم در بازجویی اولیه به قاتل ۲۲ ساله گفت: بر سر مسائل مالی و ارثی با دایی ام درگیری داشتم. روز حادثه دوباره رفته بودم تا اختلافاتمان را با او در میان بگذارم که با هم درگیر شدیم و عمویم را با چاقو مجروح کردم. در آن زمان مادربزرگم برای وساطت خود را بین ما انداخت و او را با چاقو زدند. فکر می کردم مادربزرگم در خانه فوت کرده است اما به هر حال او را به بیمارستان رساندیم و من هم دستگیر شدم.

در پی این اظهارات، بازپرس گودرزی دستور دستگیری متهم را در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار داد و تحقیقات در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی ادامه دارد. این در حالی است که جسد مادربزرگ برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است و در آینده نزدیک از عموی متهم نیز تحقیق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا