ترندهای روز

قتل مرد فرش‌فروش به دست سارقان مسلح

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این جنایت هولناک ۲۸ شهریور در جاده ای روستایی حوالی شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان رخ داد. آن روز فرش فروش ۲۳ ساله شیرازی به همراه پسر عمویش با خودروی نیسان راهی یکی از روستاهای خاش شده بودند تا فرش را به دست مشتریان خود برسانند. آنها از دیرباز در این کار فعال بودند و با نیسان خود که پر از فرش های مختلف بود برای فروش فرش به روستاهای دوردست سیستان و بلوچستان می رفتند.

روز دوشنبه هفته گذشته در جاده روستایی در حوالی شهرستان خاش بودند که ناگهان فروشنده جوان فرش متوجه تعقیب ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ شد. سرنشینان یکی از خودروها که مسلح بودند از راننده خواستند که ایست کند اما قالی فروش جوان که مطمئن بود قصد سرقت دارند، پایش را روی گاز گذاشت و سعی کرد از دست آنها فرار کند. در این شرایط بود که سارقان برای توقف نیسان شروع به تیراندازی کردند و یکی از گلوله ها به سر شیرازی اصابت کرد که باعث توقف نیسان در کنار جاده شد. سارقان با مشاهده فوت راننده نیسان سوار خودروهای خود شدند و متواری شدند. با مرگ فروشنده فرش شیرازی، پلیس از این حادثه مطلع شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

سرهنگ حبیب رازدار فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی هفت سارق مسلح و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه آنها شدند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی کلاشینکف و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نقره ای از مخفیگاه متهم، افزود: اعضای این باند علاوه بر قتل فروشنده فرش شیرازی به ۳ فقره سرقت مسلحانه دیگر با همین روش اعتراف کردند. و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا