ترندهای روز

قتل مرموز بعد از آشنایی در سایت همسریابی

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

عصر یکشنبه هجدهم شهریور قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران از قتل مردی در منزلش مطلع شد. صحنه جنایت در طبقه دوم ساختمانی قدیمی در یکی از محله های پایتخت بود که تیم جنایی با دریافت این گزارش راهی محل جنایت شدند. مقتول مردی ۴۶ ساله بود که جسدش در اتاق خواب افتاده بود. در گردن و بدنش جراحات و کبودی وجود داشت.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی جسد اعلام کردند که حدود ۴ ساعت از مرگ این مرد ۴۶ ساله می گذرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد نامزد این مرد با مشاهده وخامت حال همسرش با اورژانس تماس گرفته است. این زن به کارآگاهان جنایی گفت: چند سال پیش با کیوان در سایت همسریابی آشنا شدم. آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه چند وقت پیش کیوان به خواستگاری ام آمد و نامزد کردیم. وی ادامه داد: مدتی است که اخلاق و رفتار کیوان تغییر کرده است. انگار داشت به من خیانت می کرد چون مثل قبل اهمیتی نمی داد و به من توجه نمی کرد. این زن گفت: شب حادثه کیوان مشغول چک کردن موبایلش بود. گوشی را به زور از او گرفتم چون سرش همیشه در گوشی بود و مطمئن بودم که به من خیانت می کند. در همان لحظه متوجه شدم که او با زنی چت می کند. سر این موضوع با هم دعوا کردیم و کیوان با عصبانیت از خانه بیرون رفت. چند ساعت بعد با حال بد و جراحات وارده به خانه برگشت و به اتاق خواب رفت. اما او به سختی نفس می کشید و من نگران او بودم و به همین دلیل بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم. وقتی اورژانس رسید، کیوان دیگر نفس نمی‌کشید و قلبش نمی‌تپید. او جان خود را از دست داده بود و من بسیار شوکه هستم.

با توجه به درگیری زن و شوهر و جراحات وارده بر بدن مقتول و همچنین تناقضات این زن که گفته بود زمان زیادی از مرگ کیوان نگذشته در حالی که پزشکی قانونی ۴ ساعت پیش مرگ وی را تخمین زده بود، جنایتکار بازپرس دستور دستگیری این زن را صادر کرد. تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف این جنایت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا