ترندهای روز

قتل هولناک دوست صمیمی حین بازی منچ!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

صفحه مقوایی منچ که بین دو دوست در یکی از رستوران های مشهد باز شده بود خونی شد.

عصر ۲۷ خرداد مرگ مرد جوان در یکی از بیمارستان های مشهد به بازپرس قتل و تیم جنایی اعلام شد. در پی گزارش این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی های اولیه مشخص شد مرد جوان در جریان نزاع در رستوران با چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

قتل وحشتناک دوست صمیمی در حین بازی منچ!

ماموران پس از کسب این اطلاعات به رستوران محل درگیری رفتند. یکی از شاهدان در تحقیقات میدانی گفت: قاتل و مقتول با هم به رستوران آمدند و سر یک میز نشستند. اما نمی دانم چه شد که مقتول ناگهان شروع به پرتاب پارچ، لیوان و ظروف روی میز به سمت قاتل کرد. قاتل ناگهان چاقویی برداشت و او را زد و فرار کرد.

در بررسی دوربین های مداربسته رستوران، تصویر قاتل به دست آمد و با نمایش آن برای خانواده مقتول، او را شناسایی کردند. پژمان یکی از دوستان مقتول بود که شب حادثه با هم به رستوران رفته بودند. تیم جنایی پس از احراز هویت قاتل راهی منزل پژمان شدند اما مرد جوان متواری شده بود.

تحقیقات شبانه روزی برای یافتن ردپای قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد موفق به شناسایی مخفیگاه وی در تهران شدند. به تهران رفتند و پس از هماهنگی قضایی با بازپرس محسن افچی مخفیگاه پژمان در شرق پایتخت را شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر کردند.

پژمان در تحقیقات اولیه به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: چندین بار به اتهام سرقت و مواد مخدر دستگیر شدم و مدتی پیش از زندان آزاد شدم. شب حادثه با مقتول به رستوران رفتیم و غذا سفارش دادیم. آن شب یک مسابقه بازی کرده بودیم و در حال بازی بودیم که در جریان بازی با هم دعوا کردیم.

او فکر کرد تقلب کردم، دعوا شروع شد و ناگهان پارچ و وسایل روی میز را به سمت من پرت کرد. خیلی از دستش عصبانی بودم، با چاقویی که روی میز بود به او ضربه زدم. فکر نمی کردم ضربه او را بکشد، مقتول که روی زمین افتاده بود فرار کرد و شب به تهران رفت و به خانه یکی از دوستانم آمد و به او نگفت چه اتفاقی افتاده است. مدتی بعد خبر فوت دوستم را شنیدم.

با اعترافات مرد جوان، پرونده با صدور حکم عدم صلاحیت به دادسرای محل وقوع جنایت ارجاع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا