ترندهای روز

قتل هولناک زن مسن به دست مرد روانی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

در ۲۳ ژانویه سال گذشته، زمانی که کامرون دیویس ۳۱ ساله دچار مشکلات روحی و توهمات عجیبی شد، همکارانش به او پیشنهاد کردند که به یک روانشناس مراجعه کند. چون معتقد بودند کامرون بد است و باید با او رفتار کرد. در آن زمان، کامرون دچار توهم بود و احساس کرد که کسی از او می خواهد که به مردم صدمه بزند یا بکشد.

او تا ۱۶ فوریه سال گذشته تحت نظر گروهی از روانپزشکان بود و پس از چند ماه پزشکان اعلام کردند که کامرون دیگر نیازی به حمایت و درمان روانی ندارد. اما این چیزی بود که کامرون با آن مخالف بود و به آنها گفت که هنوز احساس خوبی ندارد. ۲ روز بعد کامرون به بهانه خرید یک نوشابه به یک فروشگاه زنجیره ای رفت و از آنجا چاقوی آشپزخانه را دزدید و به پارکی نزدیک در دوون انگلیس رفت. او برای یافتن قربانی خود در پارک پرسه زد. زمانی که کامرون متوجه زنی مسن شد که وارد محوطه پاکسازی شده بود، او را دنبال کرد تا در زمان مناسب به او حمله کند. سپس با چاقویی که در دست داشت به زنی ۷۴ ساله به نام لورنا انگلستان حمله کرد و با ضربات مهیب او را کشت و متواری شد.

شاهدان صحنه با مشاهده این جنایت پلیس را در جریان قرار دادند و ماموران بلافاصله راهی محل جنایت شدند. در بررسی دوربین های مداربسته پلیس راه فرار قاتل شناسایی و ماموران به تعقیب وی پرداختند. کامرون پس از ۵ ساعت تعقیب و گریز سرانجام به پلیس رسید و زمانی که دستگیر شد از ماموران پرسید که آیا زن مرده است و وقتی متوجه شد که او مرده است فریاد زد: “به شما هشدار دادم، اما شما حرفم را باور کردید.” ” تو نکردی به همین دلیل این کار را کردم. “تو باید من را در بیمارستان نگه می داشتی.”

اوایل این هفته محاکمه کامرون که رسانه ها او را هیولا نامیده اند در دادگاه سلطنتی بریتانیا آغاز شد و دادگاه او را مجرم شناخت و قرار است به زودی رای دادگاه اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا